Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

pefben2

9. 6. 2010 8:08
Obyčejný občane

Pokud se cítíte popliván, utřete si plivanec. Ale hlavně neplácejte nesmysly!

0 0
možnosti
PD

DolevaP

9. 6. 2010 8:02
Dobrý muži

i jako vyučený malíř pokojů máte možnost přemýšlet a ne jen nadávat na vysokoškoláky ...

0 0
možnosti
AA

Saša

9. 6. 2010 8:01
Mám tři děti.

Nejsem schopen zaplatit jim všem vysokoškoškolské vzdělání. I bez školného mám s financováním jejich studia velké problém. Po zavedení školného to prostě neutáhnu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.