Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kolik blogů smažeš, tolikrát jsi adminem...

"Václave, mrkni se prosím tě na tu Jalovcovou. Vyměnila si profilovou fotku a mně přijde, že se na ní tváří nějak divně." 

"Jalovcová, Jalovcová... to jméno je mi nějaké povědomé. Hele, Eliško, a nemění si ona ty svoje profilovky nějak často? Co tím jako sleduje?"

"No právě, že mění, Václave. Letos už potřetí!"

"Potřetí? To si děláš srandu, Eliško! Ukaž mi ji. A hned!"

"Tady, Václave, podívej. Kdyby se na ní alespoň usmívala, jako na těch předchozích dvou, ale ona se vážně tváří divně."

"Ukaž. No, to je otřes! Ta se tedy vážně tváří hodně divně, skoro až podezřele... Smazat, Eliško! A okamžitě!"

"Myslíš jako celý blog, Václave?"

"No jistě! Jak se vůbec můžeš takhle hloupě ptát, Eliško? Samozřejmě, že celý blog. Co tam máš dál?"

"Potom je tady ten Postránecký, Václave. Ten fotograf z Vysočiny."

"Jasně, toho znám. Ale ten je v pohodě, ne? Vyhrál dokonce tu naši letní soutěž, šikovnej chlap."

"To ano, vyhrál. Jenže mně přijde, že od toho léta jsou ty jeho krajinářské fotoblogy takové depresivní, víš? Jako to léto, to bylo fajn, to se mu musí nechat. Všude slunce, barvy, voda, taková ta správná letní pohoda, to se mu vážně povedlo. Jak ale čas plynul - od toho léta, přes podzim až teď po zimu, tak jsou ty jeho fotky krajiny takové jakoby pošmournější a pošmournější, víš? Však se sám podívej, Václave."

"Ukaž, prosím tě. No jo, máš pravdu, Eliško. Vždyť on na těch svých podzimních a zimních fotkách nemá nikde vidět slunce! Tady na těch je třeba všude zataženo. Tady na těch pro změnu zase prší, všude je navíc spousta bláta. A tady na těch je dokonce všechno pod sněhem! Co tím jako sleduje, Eliško? Řekni mi, co?"

"Podle mě provokuje. Možná dokonce sabotuje, Václave!"

"Teď jsi na to kápla, Eliško. On nám to tady celé sabotuje! Takže, okamžitě smazat! Celý blog, samozřejmě. A navrch udělit doživotní zákaz. Toho už tady nikdy nechci vidět! Co tam máš dál?

"No, pak je tady ta Vosecká, Václave. Ta přes tu módu, víš?"

"Jo, jasně, tu znám. Moje manželka se podle ní obléká, chválí si ji, je prý bezva, i čtenáři ji mají rádi. Co je s ní?"

"No, víš, Václave, řekla bych to asi takhle. Já osobně už nejsem nejmladší, mám svůj věk, celkově jsem už tak nějak usedlejší, navíc nejštíhlejší také už jaksi nejsem, narozdíl od Vosecké, že? Zkrátka a dobře, některé ty její módní kreace se mi zdají na můj vkus příliš odvážné. Dokonce tak odvážné, že mě jimi kolikrát skoro až vytáčí! Něco takového bych si na sebe prostě nikdy nevzala!"

"Aha. V pořádku, Eliško. Žádný problém. Smažeme ji, stačí říct. Jsi spokojená?"

"Super, Václave! Smažeme ji, ano! Díky moc! Ani nevíš, jak moc mi pila krev, vychrtlina jedna!"

"V pohodě, Eliško. Od toho tady přece jsme. Máš tam ještě něco?"

"No, ještě Kobylku, Václave."

"Kobylku? Co je s ním?"

"No, zase napsal... Zase napsal..."

"No tak se vymáčkni, Eliško. Za chvíli jdeme na oběd. Tak co je s tím Kobylkou?"

"No, víš, Václave, on zase napsal... Zase napsal..."

"A dost! Dozvím se konečně co ten zatracenej Kobylka napsal?!"

"Václave, ten Kobylka napsal... On zkrátka napsal... pravdu."

"Co to?!"

"Ano, Václave, slyšíš dobře. Kobylka už zase napsal pravdu."

"V tom případě si vezmi papír a tužku a piš si, Eliško." 

"Dobře, Václave." 

"Kobylku smazat!"

"Ano, mám."

"Všechny ostatní Kobylky a Kobylkové smazat!"

"Ano, mám."

"Všechny blogery a blogerky s příjmením na "K" smazat!"

"Ano, mám."

"A víš ty co, Eliško?"

"Co, Václave? Co?"

"Nebudeme se s nimi párat. My je prostě smažeme úplně všechny!"

"Preventivně, viď, Václave?"

"Přesně tak! Co kdyby ještě některého z nich napadlo napsat... PRAVDU."

Autor: Filip Fuchs | středa 30.11.2016 13:13 | karma článku: 41,84 | přečteno: 2365x
  • Další články autora

Filip Fuchs

Proč si díla Milana Kundery nevážím a nikdy vážit nebudu

V souvislosti s úterním úmrtím česko-francouzského spisovatele, pana Milana Kundery, bylo napsáno již mnohé. Mě osobně nejvíce zaujaly polemiky a úvahy na téma, zda si máme, jako čtenáři jeho knih, jeho díla vážit, či nikoliv.

14.7.2023 v 13:13 | Karma: 20,84 | Přečteno: 1534x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Sobota 27. května 2073: Reportáž (z budoucnosti) z oslav 200 let kolínského gymnázia

"Vážení přátelé, milí hosté, naši bývalí studenti, je mou milou povinností přivítat vás na oslavě dvousetleté existence našeho vzdělávacího ústavu, kolínského gymnázia," započal svou uvítací řeč stávající ředitel, pan Ivo Zachař.

30.5.2023 v 13:13 | Karma: 12,77 | Přečteno: 433x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Žádné všeobecné nadšení z generála Pavla kolem sebe nepozoruji. Jde snad o mediální masáž?

Rozhodně nechci tímto svým blogem přilévat další olej do ohně, pomyslné zákopy mezi příznivci pana Babiše a příznivci pana Pavla jsou dle mého soudu již dostatečně hluboké, nicméně o jeden svůj postřeh bych se s vámi rád podělil.

20.1.2023 v 13:13 | Karma: 38,58 | Přečteno: 1855x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Pane Babiši, pozitivní kampaň je k ničemu! Buďte ke generálovi Pavlovi mnohem ostřejší!

Jak všichni jistě moc dobře víte, již dlouho před začátkem své případné prezidentské kampaně avizoval pan Babiš, že pokud se nakonec opravdu rozhodne kandidovat, udělá vše pro to, aby jeho kampaň byla za všech okolností pozitivní.

18.1.2023 v 13:13 | Karma: 27,48 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Potvrzeno: 99,7 % občanů ČR věří, že v tzv. cause "Čapího hnízda" je Andrej Babiš nevinný!

Netuším jak vy, ale já osobně patřím celoživotně mezi ty, kteří dávají přednost tzv. "tvrdým datům". I proto jsem uvítal a se zájmem sdílel poslední aktuální průzkum, týkající se causy Andreje Babiše a "jeho" Čapího hnízda.

21.9.2022 v 13:13 | Karma: 27,04 | Přečteno: 1015x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.