Filip Fuchs

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.

Filip Fuchs

Andrzej Duda získá přes 11 milionů hlasů a stane se (staro)novým prezidentem Polska!

Dvoukolové systémy voleb napříč celým světem mají obecně jedno velké "kouzlo". Na základě výsledků hlasování v jejich prvních kolech se při predikcích vývoje ve druhých kolech máte tzv. od čeho "odpíchnout", máte z čeho vycházet.

30.6.2020 v 13:13 | Karma: 22,17 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Omluva Filipa Fuchse Exekutorské komoře ČR a všem jejím členům

Vzhledem ke skutečnosti, že na mě Exekutorská komora ČR začala od 2. února 2012 zvažovat podání žaloby na ochranu dobré pověsti před neoprávněným zásahem :Exekutorská komora zvažuje podání žaloby na bloggera (02.02.2012)

5.2.2012 v 13:13 | Karma: 20,60 | Přečteno: 2688x | Diskuse| Společnost