Filip Fuchs

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.

Filip Fuchs

Hledá se táta a máma. Skandál: Jan zahnul Jarče!

Tak a je to tady! Velké finále naší velké reality show před okamžikem skončilo. A jak už to tak bývá, dopadlo vše naprosto opačně, než se očekávalo. Pojďme si ve stručnosti připomenout, co se tedy dnes večer na stanici TV Prima odehrálo...

25.6.2010 v 0:10 | Karma: 17,02 | Přečteno: 4997x | Diskuse| Média

Filip Fuchs

Hledá se táta a máma... Šokující autoerotika pod mořskou hladinou!

Týden nám utekl jako voda a drtivá většina z nás netrpělivě usedla k televizním obrazovkám. Dnešní díl pořadu "Hledá se táta a máma" sliboval opravdu pestré menu. Že ale bude až tak pestré, to zřejmě nečekal nikdo z nás...

17.6.2010 v 23:27 | Karma: 25,84 | Přečteno: 5228x | Diskuse| Média

Filip Fuchs

Hledá se táta a máma... Venkovani poprvé u moře!

Týden se s týdnem sešel a prostřednictvím televizní obrazovky k nám opět dorazil oblíbený pořad TV Prima "Hledá se táta a máma". A že se bylo na co dívat!

10.6.2010 v 23:43 | Karma: 18,83 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Média

Filip Fuchs

Hledal se táta, našlo se... prase!

Karma nekarma, okomentovat svůj zamilovaný televizní formát, tedy reality show, si prostě ujít nenechám! I když moje celková karma nejspíš zapláče...

3.6.2010 v 23:35 | Karma: 24,70 | Přečteno: 2986x | Diskuse| Média

Filip Fuchs

Václav Moravec nebo "Hledá se táta a máma"?

Věru těžké rozhodování čeká mě a mou snoubenku dnes večer před televizní obrazovkou. Na jedné straně velmi lákavý slovní souboj mezi panem Paroubkem a panem Nečasem, pod dohledem pana Moravce. Na straně druhé neméně zajímavé souboje našich osamělých spoluobčanů, při jejich strastiplném hledání životních partnerů...

27.5.2010 v 16:58 | Karma: 14,79 | Přečteno: 1440x | Diskuse| Média