Poděkování redaktorům iDNES.cz: V Rakousku skutečně zvítězil zdravý rozum!

Úvodem svého blogu bych chtěl říci, že jsem byl před více než rokem, kdy se Evropa začínala potýkat s uprchlickou krizí, přímo zoufalý. Zoufalý z toho, odkud budu čerpat věrohodné informace o situaci kolem uprchlíků v Evropě.

Po týdnech a měsících usilovného hledání toho jediného správného informačního zdroje, jsem nakonec "zakotvil" na stránkách zpravodajského portálu iDNES.cz. Byla to totiž právě každodenní poctivá a mravenčí práce redaktorů iDNES.cz, která mě přesvědčila o tom, že právě na jejich zpravodajském portálu získám ty nejobjektivnější a nejvíce nestranné informace o situaci kolem uprchlíků v Evropě.

Den za dnem jsem proto hltal články z pera (z klávesnice) pana Palaty, pana Mánerta, Zdeňky Trachtové, či Anny Barochové. Byly to právě jejich úvahy, jejich analýzy, jejich očitá svědectví, která mě formovala, která mi postupně otevírala oči, která mi pomáhala utvářet si ten jediný správný náhled na uprchlickou krizi v Evropě. Přiznám se na rovinu, že nebýt jich, nevím, co bych si dnes počal. Pravděpodobně bych se v té přehršli různorodých informací ztrácel, byl bych z nich zmatený, tápal v nich. Protože však čerpám informace právě ze zpravodajského portálu iDNES.cz, mohu vás ubezpečit o tom, že jsem neustále v obraze, že se v problematice kolem uprchlíků v Evropě zcela orientuji.  

A byl to onen pomyslný "ostrov nestranného zpravodajství v moři dezinformací" jménem iDNES.cz, na který jsem v nedávných dnech opět a rád zavítal, když jsem si nebyl vůbec jistý situací kolem prezidentských voleb v Rakousku. Který ze dvou prezidentských kandidátů je pouze obyčejný populista, xenofob a nacionalista? A který z nich je naopak ten jediný správný kandidát? Tyto a podobné otázky jsem si neustále kladl a neuměl jsem si na ně odpovědět. Obrátil jsem se proto na svého důvěryhodného rádce a spolehlivého průvodce světem zpravodajství - portál iDNES.cz a rázem jsem měl jasno. Nyní již proto vím, že prezidentské volby v Rakousku dopadly nakonec dobře! Laciný populismus, xenofobie a nacionalismus utrpěly drtivou porážku a Evropa může i nadále žít v klidu a míru.   

Mnozí z vás si možná řeknete, že objektivní a nestranné zpravodajství je dnes již naprostou samozřejmostí, něčím zcela automatickým. To jste ale na hodně velkém omylu! Vždyť si stačí projít internet a již během pouhých pár minut narazíte na desítky a možná i stovky zpravodajských serverů, které o uprchlické krizi a aktuální situaci v Evropě referují zcela neobjektivně a jednostranně. Važme si proto toho, že máme u nás v ČR zpravodajský portál, který je vždy a za všech okolností nestranný a objektivní. Važme si nelehké práce novinářů, reportérů, ale i fotografů a kameramanů iDNES.cz, kteří častokrát riskují svoje vlastní životy, když nás prostřednictvím svých reportáží přímo z epicenter uprchlické krize informují o aktuální situaci v nich.

Dovolte mi proto závěrem poděkovat všem těm, díky nimž máme tu unikátní možnost, čerpat věrohodné, objektivní a nestranné informace o aktuální situaci v Evropě.

Takže: Díky Luboši (Palato), díky Oldřichu (Mánerte), díky Zdeňko (Trachtová) a díky Aničko (Barochová). S lidmi, jako jste vy, nemám o budoucí osud Evropy sebemenší obavy. S lidmi, jako jste vy, je budoucí osud Evropy v dobrých rukou, ne-li v těch nejlepších.

Díky za to, že jste!   

Autor: Filip Fuchs | středa 25.5.2016 13:13 | karma článku: 40,47 | přečteno: 3157x
  • Další články autora
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.