Připojuji se k obžalobě Martina Konvičky

Dne 7. dubna 2016 obžaloval českobudějovický okresní státní zástupce, pan Josef Richtr, předsedu uskupení "Blok proti islámu", pana Martina Konvičku.

Pan Konvička se podle pana žalobce dopustil podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod svými výroky na internetu, za což mu hrozí až tříleté vězení. Celá tato causa je již všeobecně známa, proto nebudu zabíhat do přílišných detailů. Za sebe bych chtěl pouze touto cestou panu žalobci Richtrovi poděkovat za jeho moudré rozhodnutí a současně mu osobu pachatele trochu více specifikovat, přiblížit, tak aby pan žalobce věděl, s kým má tu čest. Pevně doufám, že i na moje postřehy a osobní zkušenosti s osobou pachatele bude brán zřetel a pan soudce to panu Konvičkovi při vynášení rozsudku spočítá i s úroky.

Předně bych Vám chtěl sdělit, pane žalobce, že se pan Konvička před jakýmkoliv svým veřejným vystoupením zásadně neholí! Toto je dle mého soudu natolik závažný prohřešek proti společenské etiketě, že by stála za zvážení překvalifikace trestné činnosti pachatele, tak aby byl pan Konvička ohrožen sazbou minimálně pět až sedm let nepodmíněně. Ať se na mě opravdu nikdo nezlobí, ale vědět, že budu veřejně vystupovat před stovkami až tisíci posluchačů a neoholit se, to je zkrátka nehoráznost! Vždyť se na to jeho permanentní strniště už vážně nedá koukat... 

Za další, pan Konvička si libuje v násilí, v agresi. Byl jsem několikrát přímým svědkem toho, kdy zcela bezdůvodně zaútočil na nic netušícího nevinného bezbranného tvora. Osobně jsem byl kupříkladu u toho, když při telefonování během výletu v lese zašlápl z nepozornosti několik mravenců, přestože moc dobře věděl, že právě tím místem vede jejich hlavní "tepna" do jejich mraveniště... 

Nebo loni v létě u rybníka. Ležíme si takhle společně s našimi rodinami u vody, opalujeme se a náhle na ruku pana Konvičky usedl komár. No, co myslíte, že udělal? Samozřejmě, že ho zabil! A ještě se u toho potutelně, škodolibě usmíval. Gauner jeden! A to nemluvím o tom, co se dělo, když mu o chvíli později přistál na jeho hrudi ovád. To byla učiněná jatka, pane žalobce! Nechápu, jak může být někdo tak zlý, vždyť přece i hmyz má právo na život. Za něco podobného bych já osobně dával bez pardonu minimálně desetiletý flastr! Slibte mi, že o tom ještě popřemýšlíte, pane žalobce. Tohle si přece jednoznačně říká o překvalifikaci, to musíte uznat sám...

Mohl bych Vám toho samozřejmě o panu Konvičkovi napsat ještě spoustu, pane žalobce, ale nechci Vás zbytečně zdržovat od Vaší zodpovědné práce, vím, že toho máte hodně, že jste v jednom kole. Proto již pouze ve zkratce:

a/ Když Martin odhazuje na ulici cokoliv do odpadkového koše a netrefí se, už se pro to nesehne a nezvedne to, ale nechá to normálně ležet na zemi vedle koše!

b/ Občas, když ráno zaspí a potom vůbec nestíhá, tak si nevyčistí zuby kartáčkem, ale pouze si je narychlo propláchne ústní vodou! 

c/ Když zastaví se svým autem před přechodem, aby dal přednost chodci a náhodou se stane, že oním přecházejícím je penzistka/penzista o holi, komentuje to v duchu slovy: "Tak sebou hejbni, bábo/dědku. Nehodlám tu strávit věčnost!".

d/ Vyžvýkané žvýkačky zásadně vyplivuje na zem!

Vážený pane žalobce, i z tohoto mého drobného výčtu prohřešků pana Konvičky sám vidíte, s kým máte tu čest. Že jde o nefalšovaného a rafinovaného gaunera, o tom nemůže být ani na okamžik pochyb. Jménem všech slušných občanů, kteří si navíc zakládají na svém smyslu pro právo a spravedlnost, Vás proto tímto žádám, nešetřete ho a pořádně mu to oslaďte!

Netvrdím, že by pan Konvička neměl bránu věznice již do konce svého života nikdy opustit, to asi opravdu ne. Ale takových 15 až 20 let natvrdo, to by bylo, myslím, optimální, co vy na to, pane žalobce?

Já vím, chtěl byste pro něj to doživotí, to je mi jasné. To já také samozřejmě. Pochopte ale, že na taková exemplární potrestání doba ještě neuzrála. Možná později. 

Možná, že už za pár let...   

Autor: Filip Fuchs | sobota 9.4.2016 13:13 | karma článku: 41,59 | přečteno: 2263x
  • Další články autora
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.