Válku s terorismem určitě vyhrajeme! A nebo také ne...

"Šéfe, radši se posaďte, protože to, co jsme našli, to je tedy vážně něco! Podívejte se na to. Je to opravdu síla."

"Prosím tě, podívám se na to až později, ano? Teď vážně nestíhám... Představ si, že ta ženská mu zase nedala náhubek, to je prostě skandál!"

"Myslíte tu penzistku z předměstí, ano?"

"No jasně, přesně tu. Pošli na ni okamžitě zásahovku. Ale fofrem!"

"Ok, zařídím."

"A pořádně ji zmáčkněte, babiznu jednu. Tohle už vážně přehnala - venčit čivavu bez náhubku, navíc ve veřejném parku! Co si ty lidi dneska dovolej, to už je vážně vrchol."

"Ok, bez obav šéfe. A podíváte se tedy na ty nový materiály, co jsme objevili? Je to vážně bomba."

"Jasně, mrknu se na to. Dej mi jen pár minut, ano? Ok, tak mi to ukaž... Sakra, zase telefon! No, co je zase?"

"Dneska se nezastavíte, co?"

"Já se na to...! Krádež v cukrárně. A zase ten pětiletej kluk z centra. Máma mu koupí pytlík pralinek, ale on si stejně vezme z pultu ještě jednu navíc, kterou ovšem... nezaplatí! To už je tenhle měsíc podruhý! Okamžitě zásahovku! A sbalte i tu jeho mámu, takhle to už přece dál nejde."

"Ok, šéfe. Zařídím."  

"Já se na to fakt vykašlu. To je zase den."

"To tedy ano. Mrknete se tedy na ty materiály, šéfe?"

"Jo jo, jasně. Tak ukaž, na co jste to natrefili... Sakra! Zase telefon! Já se z toho už vážně picnu. No, co je zase?"

"To je tedy vážně den, to vám řeknu, šéfe."

"Špatný parkování u supermarketu! A zase ten samý manželský pár důchodců jako posledně! Oba zatknout a zavřít. Okamžitě!" 

"Zařídím, šéfe!"

"Jak může někdo zaparkovat tak stupidně, že zabere současně dvě parkovací místa? Copak ta parkovací plocha, vymezená pro jeden automobil, není dostatečně široká? Fakt nechápu!"

"Jo jo, některý lidi jsou vážně hrozný. Tak snad byste se už mohl mrknout na ty..."

"Jo, jasně. Ty nový materiály. Ok, dej to sem."

"Prosím, šéfe."

"Jo jo, spousta fotek. Hmm, asi k výrobě pasů, co?"

"Jasně, šéfe. Evidentně pasovky."

"Jasně, chápu. A hele, jsou tady i jména."

"Jo jo, šéfe. Spousta jmen."

"Soufiane Kayal, Samir Bouzid, Yassine Baghli... Hmm. Hele, na první pohled možná docela zajímavý, ale mně ty jména fakt nic neříkají. Sorry, ale tohle pusťte k ledu, to je falešná stopa."

"Ale, šéfe. Co když to jsou..."

"Hele, řekl jsem to snad jasně, ne? Odložit! Tohle je vážně ztráta času, věř mi."

"Ok, ale..."

"Žádný ale! Jsi snad šéfem belgický policie ty, nebo já?"

"Vy šéfe. Jasně, že vy, šéfe..." 

Autor: Filip Fuchs | neděle 27.3.2016 14:14 | karma článku: 28,52 | přečteno: 813x