Filip Fuchs

Zemětřesení na radnici v Kolíně. Z mojí maminky je zastupitelka!

18. 10. 2010 11:00:30
Od sobotního odpoledne jsem velmi hrdý na to, že jsem synem paní Ireny Fuchsové. Moje maminka, kandidující v komunálních volbách za vítězné sdružení "Změna pro Kolín", totiž získala čtvrtý absolutně nejvyšší počet hlasů ze všech kandidátů v Kolíně!

S trochou nadsázky lze říci, že se moje maminka vydala po stopách jednoho našeho (již nežijícího) rodinného příslušníka, poněkud intelektuálně zaostalého (slušně řečeno) strýčka z Havlíčkova Brodu. Ten jednou nedaleko kolínského náměstí potkal moji babičku a s nadšením jí oznamoval, že se dal na politiku! Babička začala tušit velký průšvih, psal se totiž rok 1980 a strýček byl skutečně mentálně zaostalý (v onom Havlíčkově Brodě totiž nebydlel, nýbrž dlouhodobě pobýval v místní psychiatrické léčebně) a tak se ho zděšeně zeptala: "Prosím tě, Franto, co to povídáš?" Strýček se na ni uculil a řekl: "Je to tak, paní Tvrdíková." Popotáhl labužnicky ze své cigarety a dodal: "Dal jsem se na politiku. Čtu Ruďasa!"

Na tuto příhodu jsem si v sobotu odpoledne musel zcela zákonitě vzpomenout, neboť již od prvního sečteného kolínského volebního okrsku bylo patrné, že do politiky, respektive do té skutečné, reálné politiky, má našlápnuto další člen naší rodiny, a sice moje maminka. V jeden okamžik měla dokonce absolutně nejvyšší počet hlasů ze všech kandidátů a já jsem si uvědomil, že jeden můj nezveřejněný blog, který jsem si napsal pouze pro své vlastní pobavení a který jsem nazval: "Irena Fuchsová - nová starostka Kolína", nakonec nebyl vůbec daleko od pravdy. Nakonec se ovšem maminka včas "upozadila" a kromě lídra jejich sdružení "Změna pro Kolín" před sebe "pustila" ještě svého kolegu ze sdružení a taktéž jednoho kandidáta z konkurenčního sdružení "Kolíňáci".

Celkově čtvrtý nejvyšší počet hlasů v rámci celého Kolína je i tak naprosto fenomenální úspěch mojí maminky a já jsem na ni za to, že se stala zastupitelkou města Kolína, navíc s tak vysokou podporou voličů, patřičně hrdý.

Doufám mami, že stejně hrdá budeš jednou i Ty na mě. Zatím si se mnou měla pouze starosti a trápení, ale slibuji Ti, že se polepším a budu se více zajímat o dění kolem sebe. A na důkaz toho, že svá slova myslím opravdu vážně, začal jsem s rozšiřováním svého všeobecného rozhledu již dnes ráno!

Cestou do práce jsem si koupil Ruďasa... :-)

Výsledky komunálních voleb 2010 v Kolíně

Výsledky jednotlivých kandidátů vítězného sdružení "Změna pro Kolín"

Fotogalerie kandidátů sdružení "Změna pro Kolín"

Autor: Filip Fuchs | karma: 16.08 | přečteno: 1395 ×
Poslední články autora