Filip Fuchs

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.

Filip Fuchs

Slepý Američan obeplul celou zeměkouli. Vzápětí ho sežral žralok!

Američan George Oldman (58 let) z Miami na Floridě si splnil svůj dětský sen. Když totiž ve svých osmi letech, při neodborné manipulaci se zábavní pyrotechnikou, přišel o zrak, prohlásil, že i přesto jednou obepluje celou zeměkouli...

27.9.2010 v 11:10 | Karma: 16,15 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Politika

Filip Fuchs

Kanibalismus v Maďarsku: Matka uvařila vlastní dítě!

Tato šokující událost nedávno otřásla celým Maďarskem. Nezaměstnaná matka čtyř dětí vyřešila nedostatek financí na jídlo pro své hladové děti naprosto otřesným způsobem. Aby zasytila své tři děti, uvařila jim jejich čtvrtého, nejstaršího sourozence!

24.9.2010 v 11:20 | Karma: 20,21 | Přečteno: 2690x | Diskuse| Politika

Filip Fuchs

Z homosexuality mě vyléčil odvar z lipového květu!

Ne všichni mají jednoznačný názor na tzv. homosexualitu. Jedna skupina tvrdí, že se nejedná o nic zvláštního a považuje vztah dvou osob stejného pohlaví za normální. Druhá skupina naopak tvrdí, že jde o nemoc, která by se měla léčit...

22.9.2010 v 11:10 | Karma: 24,06 | Přečteno: 2137x | Diskuse| Politika

Filip Fuchs

Můj manžel se nakazil kapavkou! Nejspíš v bordelu...

Po téměř devíti letech od svatby došlo k tomu, k čemu dochází ve většině manželství. Přestala jsem svého muže fyzicky přitahovat a on mě začal podvádět. Bohužel, vybral si k tomu tu nejhorší možnou variantu. Začal chodit do nevěstinců...

20.9.2010 v 11:10 | Karma: 21,04 | Přečteno: 4271x | Diskuse| Společnost

Filip Fuchs

Rodičové, nemlaťte svoje děti kvůli špatnému vysvědčení!

Ne každý školák má to štěstí, že je nadprůměrně inteligentní po svém otci, stejně jako můj desetiletý syn Filípek...

30.6.2010 v 12:50 | Karma: 19,12 | Přečteno: 1752x | Diskuse| Společnost

Filip Fuchs

"Jsem tady jen tři měsíce, zabrzdit tramvaj nás ještě neučili..."

Takto reagoval řidič pražského Dopravního podniku, když vysvětloval svému nadřízenému, proč mu ujela jeho prázdná tramvaj... Stalo se to včera večer v pražském Motole. Tramvaj bez svého řidiče zde ujela celý kilometr...

16.6.2010 v 16:03 | Karma: 20,45 | Přečteno: 1401x | Diskuse| Společnost

Filip Fuchs

"Drž hubu, ty kurvo!" Křičeli na mou maminku a potom ji znásilnili!

Stalo se to, když mi bylo šest let. Šel jsem tehdy s maminkou na procházku do lesa. Náhle jsem kolem nás spatřil siluety čtyř postav. Podíval jsem se směrem k nim a srdíčko se mi strachy téměř zastavilo...

10.6.2010 v 7:16 | Karma: 10,00 | Přečteno: 2818x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Filip Fuchs

Závidím vrahovi z Kmetiněvsi... Užil si s nezletilou!

Do svých třiceti let jsem byl panic. Měl jsem velké problémy s navazováním kontaktu s lidmi. A se ženami obzvlášť...

9.6.2010 v 19:03 | Karma: 17,17 | Přečteno: 2179x | Diskuse| Politika

Filip Fuchs

Budu otcem! Chudák dítě...

Tu šťastnou novinu jsem se dozvěděl jen před pár okamžiky! Přítelkyně si provedla jakýsi test, který jí ukázal, že je skutečně těhotná...

8.6.2010 v 9:17 | Karma: 20,11 | Přečteno: 1705x | Diskuse| Ekonomika

Filip Fuchs

Pozor! Bez brýlí uvidíte hůře!

Musím říci, že já osobně sundávám brýle jen když jdu spát. Dá se tedy říci, že je nosím neustále. A to již od roku 2001, tedy téměř deset let...

8.6.2010 v 7:49 | Karma: 11,46 | Přečteno: 1144x | Diskuse| Věda

Filip Fuchs

Proč mě moje přítelkyně tak často mlátí?

Je tomu již rok, co jsem se přistěhoval ke své přítelkyni do jejího rodinného domku...

7.6.2010 v 8:43 | Karma: 21,10 | Přečteno: 2053x | Diskuse| Osobní

Filip Fuchs

České dráhy, styďte se!

V pondělí odpoledne jsem se spolu se svou snoubenkou vracel do Prahy, z víkendového pobytu na její chalupě. Při přestupu v Kolíně jsem se rozhodl, že ji k ročnímu výročí našeho vztahu překvapím a koupím jí její zamilované cukrovinky.

2.6.2010 v 10:10 | Karma: 16,15 | Přečteno: 1770x | Diskuse| Ekonomika

Filip Fuchs

Tak Vám pěkně děkuju, pane hygieniku Víte!

Před pěti lety jsem byl na návštěvě u svojí dvaaosmdesátileté babičky a požádal jsem ji, zda bych si na ni nemohl spořit penzijní připojištění. Babička s tím nadšeně souhlasila, podepsala mi smlouvu a poté, co jsem jí sdělil, že jí po pěti letech spoření vyplatím jako bonus za jeji ochotu celé 2 000 kč, uvařila mi ze samé radosti moji zamilovanou svíčkovou...

25.5.2010 v 7:22 | Karma: 16,68 | Přečteno: 2009x | Diskuse| Ekonomika

Filip Fuchs

Autobusem do Mongolska? Už nikdy!

Dnes ráno jsem obdržel e-mail od svého dlouholetého kamaráda. "No konečně!", oddychl jsem si v duchu, neboť jsem o něm už přes čtyři týdny neměl žádné zprávy. Právě před čtyřmi týdny se totiž vydal pracovně do Mongolska...

24.5.2010 v 8:26 | Karma: 15,05 | Přečteno: 1391x | Diskuse| Cestování