Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Dobrý večer, děkuji moc za všechny vaše komentáře.

Hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Chtěl sem si koupit dvacet deka duše

pár kousků pravdy litr svědomí

Leč prodavačka odvětila suše

Jak jsou ti lidi dneska pitomí ...

V. Mišík slova Jiří Dědeček

0 0
možnosti
LK

Kundera byl a zůstal až do smrti osmašedesátníkem. To se nelíbilo a nelíbí jak disidentům, tak kněžím liberálního náboženství. Není divu. Vyžaduje myšlení.

3 0
možnosti
JR

J17a97n 52R58á82ž

14. 7. 2023 19:22

Náhodou se mi v "šedesátkách" dostal do ruky první Sešit směšných lásek, později Žert , pak druhý i třetí Sešit směšných lásek a tím se stal ze mne Kunderův fanda. Domnívám se, že mám všechny jeho romány, včetně posledních dvou ( Nevědění, Slavnost bezvýznamnosti )ve vynikajícím překladu Anny Kareninová a většinu esejí. Považuji se za "Kunderofila" a jeho tvorby si velice vážím!

2 0
možnosti
Foto

Jane, blog byste si měl přečíst celý. Přečíst jenom jeho název nestačí, zvlášť ne u Filipa.

0 0
možnosti
JV

Určitě se z toho Kundera posmrtně opupínkuje.......

2 0
možnosti
Foto

Ani já si díla spisovatelů obvykle nevážím, ale často si je podezřívavě měřím pohledem - jestli se ještě vejdou do police.

2 0
možnosti
Foto

Prosil bych deset deka Žertu nakrájet na jednotlivé listy

2 0
možnosti
Foto

Můj synu, stejně jako ty, přistupuju i já k dílu Milana Kundery s pokorou a úctou a stejně jako ty, si ho nevážím! Je mi akorát hodně líto, že jsem ve tvém případě porodila línýho, ale vopravdu hodně línýho génia.

0 0
možnosti
Foto

ani já si knihy kohokoliv nevážím, a ani svoje vlastní dílka

1 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.