Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer, děkuji za všechny vaše komentáře, vážím si každého z nich.

Pohodové vánoční svátky, hodně zdraví!

0 0
možnosti

Takže... je to článek psaný postřehem psa na očkování proti psince? Vtipné? Nebo karající? K zamyšlení? Necháte také svého psa naočkovat proti covidu? Vážně? Pro kočku je covid smrtelný, necháte ji očkovat? Tím by ste ji zabil. Očkování proti psince a proti covidu, či proti neštovicím je rozdíl. Hezké takhle bodnout do vosího hnízda. :-P

0 0
možnosti
Foto

:-) Asi je to tím, že jsem matka Filipa Fuchse a proto vím moc dobře, že cokoli napíše, se musí dočíst do konce. Pokud by to většina z vás udělala, diskuse by nemohla být taková, jaká je.;-€ Děkuju pánům Petrovi Krausovi, Michalovi Prokšovi a Radimovi Kalasovi, kteří to udělali. R^

0 0
možnosti
Foto

Ale celou diskuzi jste nečetla, nebo se pletu? Chcete od ostatních, aby četli až do konce, čtete také všechno?

0 0
možnosti
Foto

Nac do sebe cpat neco, co se ukazalo jako neucinne ?

0 0
možnosti

Chcete rozumět druhým lidem, které se propagandě podařilo dehonestovat a také vláda je zařadila k označení hvězdou *neočkovaní*? Musíte překonat totalitní cenzuru a číst třeba web zdraveforum. Pozor, pokud se chcete dozvědět, co si myslí druzí, musíte jim naslouchat i když Vám bylo vypáleno do hlavy, že jsou to dezinformátoři, fašisti či putinovi jezdci!

1 0
možnosti

P69e98t87r 55M76a84n28d11a

26. 11. 2021 9:42

jsem očkovaný, jsem. Ale to, že někdo není je mi úplně fuk. A do jejich důvodů houno.

0 0
možnosti

No tak je to vlastne jedna. Vy si myslite, ze antivaxeri jsou magori a oni si to zase mysli o vas. Takze rovnovaha je rozhodne zarucena.

1 0
možnosti

P30e35t28r 31B76a13j33n74a50r

25. 11. 2021 12:42

O co mi jde? Řeknu jeden z příkladů v mé rodině. Moje 26 letá neteř dostala po pfeizeru epilepsii. Můj otec před týdnen ač naočkován modernou zemřel v nemocnici na covid.

Je to svinstvo, které nezabrání ani těžkému průběhu covidu a ještě lidskému organismu škodí.

A sviňstvo si do svého těla dobrovolně píchnout nenechám pane. Stačí?

7 0
možnosti

To nebude stačit, tihle by na rozkaz politiků žvejkali i kozí bobky :-/

4 0
možnosti

Já té hysterii kolem vakcinace taky vůbec nerozumím. O co vám sakra stále jde "obchodní zástupci" Pfizeru?

4 0
možnosti
Foto

Ja vam preji takove pocity, jake popisujete a nikdy by me nenapadlo se posklebovat ci kroutit hlavou. Je to ciste vase vec a ja to respektuji .. Jedine, nad cim bych se jiz pozastavil je vase argumentace, ktera krome zopakovanych promoterskych nadpisu v novinach neobsahuje vlastne nic dalsiho .. Ted si naopak vy zkuste predstavit, ze je nemala skupina lidi napric generacemi i vysi dosazeneho vzdelani, ktera ma jinou zkusenost, jine informace a jiny pohled na vec .. Jestli dokazete pripustit alespon takovou variantu, je to dobre a mne to staci..... V techto debatach nema moc velky smysl veci dale pitvat, nebot prichazi vesmes pouze argumenty ve forme urazek a vymyslenych dehonestujicich nesmyslu .. nechme tedy podrobnejsi debaty na odborniky, nebot mezi nimi je pomer minimalne stejny .. osobne se mi snaze veri lidem, ktere znam a lidem, kteri ze sveho nazoru nemohou nijak profitovat .. v tomto tematu je to spise naopak ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.