Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer, děkuji moc za vaše milé komentáře.

Hezký večer, hodně zdraví!

0 0
možnosti

Filipe (Fuchsi), děkuji. Zvedlo mi to náladu... :-)

0 0
možnosti
Foto

J53a25n 27A26n66d55r19l10e

20. 5. 2021 12:33

No já Vám tedy Radko a Ivo gratuluju, ale moc si to zase nemalujte... Vony ty blogerský lásky...nu, nesmíte si je idealizovat :-P

To víte, přijdou i všední dny a budete muset řešit opravdický problémy! Například, já nevím.... až třeba jednou dojdou ve skladech těch překupníků respirátory a mocní si vzpomenou, že vlastně platí Zákon O zákazu zakrývání obličeje na veřejnosti...:-/

A i horší, ale co... Vy máte jak vidět spoustu skvělých přátel, o ty se můžete opřít a Vy to dáte! V

dou Diandrle drží palceR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Teda já vám řeknu, že se lidi porafou i pod takovým humorným článkem, to už je na pováženou. Lidi přestaňte blbnout, je jaro, venku je hezky, covid nás snad pomalu opouští a vy si tady vjíždíte do vlasů pro takový blbiny. Nerozumím Vám...;-(

6 0
možnosti
Foto

;-D;-D Filipe není nad to mají li se dva tři rádi ;-D

2 0
možnosti

Ale no nic, vždycky se to psaní nepovede... :-)

2 0
možnosti
Foto

... a že Vy o tom víte své...

4 0
možnosti
Foto

Na první dobrou jsem se při čtení smál a zároveň si říkal, jak vše bylo ze všech stran zbytečně vyhrocené. Takže jsem si Vás raději nejdříve proklepl, abych si byl jistý, že si jen neděláte nejapnou legraci. Po tom, co jsem si od Vás přečetl parádní vzpomínku na Helenu Fuchsovou, mi je už jedno, jestli si děláte legraci. Alespoň jste nám trochu nastavil zrcadlo. R^

4 0
možnosti
Foto

Ještě mi tam chybí, jak jsem se tam objevil já a pan Filip V. mě přítelsky poplácal po rameni. ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Vy budete až v pokračování. Láska po 20 letech :-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.