Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer, děkuji moc za vaše milé komentáře.

Hezký večer, hodně zdraví!

0 0
možnosti
Foto

Budeme jim muset poskytnout odškodnění.

1 0
možnosti

Pravá bouře nastane, až spojí síly Odborový svaz českých a moravských frotérů s Odborovým svazem českých a moravských kapsářů.

1 0
možnosti

Protestuji proti diskiminaci a bauzýruji na tom, aby nebyly opomenuty frotérky!!

Z vlastní zkušenosti vím, že existují. Nebudu tu popisovat, kam až zašla, bylo to opravdu překvapivě daleko.

Nicméně jste mi připomněl obdobnou situaci i když o frotérství zřejmě nešlo. Misto děje narvaná tramvaj T2 pod Vyšehradem. V ní patnáctiletý trouba jedoucí na průmyslovku. Proti němu dáma s opravdu mohutným poprsím.Dav je tlačí na sebe, ten trouba se snaží uhýbat, aby nepůsobil veřejné pohoršení a dosáhne tím pravý opak. Ta dáma se nepochybně baví tím, že na ho svým poprsím dotýká. A s ní se tím baví i ostatní okolo - prostě smějící se bestie. Jen já byl student s rudýma ušima a nejen jimi.

Ovšem to mi došlo až později. A poučil jsem se . při výše uvedené situaci s frotérkou jsem nechal dění volný průběh.

1 0
možnosti
Foto

;-DJmenovce opět jsem se zasmál, díky...

2 0
možnosti
Foto

R^;-)Klídek. Až přijdou na řadu i roušky bederní, neb kriz. vývoj je zaručený i směrem i k holým zádím, leckdo si třeba až užije;-)

5 0
možnosti

Před vaším blogem jsem četla jen o stížnostech kapsářů, je vidět, že je třeba brát v potaz mnohem širší škálu poškozovaných ;-D

5 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS