Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to vtipně napsané, ale do smíchu mi moc není. Dnes fikce, zítra fakt.

0 0
možnosti
FF

Dobrý večer, děkuji moc za vaše komentáře.

Hezký večer

0 0
možnosti
KD

Fikce. Nadsázka, Dobrá. Ale bohužel už by to brzy nemusela být až tak veliká fikce. Jinak super. Musíme to brát s nadhledem. Jinak bychom se za chvíli asi zbláznili. R^

1 0
možnosti
PB

.... tak na můj vkus maji ty Eklundi poněkud drsnejší smysl pro humor,- ešče nedávno sa to tady hemžilo titulkama "Švédové se baví!",- ale na tech TV záběrech to zrovna na móóóc velkou čurinu nevypadalo (?),- ..... su z teho trochaj zmatenej!

2 0
možnosti
OU
JB

No, tak co, legální, nelegální, on by stejně u dvanáctileté holky nikdo nic nehledal, bezva krytí. Budu se muset zamyslet.:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.