Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

F84i61l96i59p 96F18u30c70h91s

29. 11. 2016 19:58

Dobrý večer, děkuji moc za vaše diskuzní příspěvky.

Hezký večer

0 0
možnosti
JK

Já jsem nadšený, že mohu všem škarohlídům, kteří tvrdí, že Lucka Vondráčková neumí zpívat, vmést do tváře, že za kostým na Slavíkovi získala od módní policie fantastických 100%! A teď si kritizujte...!

1 0
možnosti
PB

.... sem ten voplatek na sms taky zavařil,- Gypsy hobluju aj ve vaně a plakátama sem vytapetoval celej vejměnek,- ...... pár hlasů a mohli fiknout Kabáty,- škodaV!

1 0
možnosti
Foto

Ten Banga je příbuzný toho našeho?

4 0
možnosti
Foto

Jasněěéééé, evidentní propadák.

Divím se, že se hanbou nepropadli a neodešli při předávání cen do propadliště dějin.

3 1
možnosti
Foto

opravuji... na smetiště dějin.

0 1
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.