Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Babičky mají své, absolutně nezastupitelné místo v našem životě...

Napsal jsi to krásně. A i ona byla určitě krásnej člověk.R^

0 0
možnosti
Foto

Tak se mi to "povedlo" dvakrát napsat. Škoda, že taky karmu nemohu dát dvakrát :-))

0 0
možnosti
Foto

Babičky mají svoje krásné místo v našem životě...R^Krásně jsi to napsal, Filipe. A všechno, co bych teď napsala tady já, bylo by zbytečné...

1 0
možnosti
FF

Dobrý večer, děkuji vám všem za vaše krásná slova, moc si toho vážím.

Ještě jednou vám všem moc děkuji.

Hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Měl jste úžasné štěstí...VR^

1 0
možnosti
PB

..... jak přirozené, s bytím nerozlučně spojené, po tisíciletí neměnné- a přesto nás tento smutný okamžit dokáže vždy nesmírně zranit a překvapit,- ..... takový je život!

1 0
možnosti
PU

P26e29t36r 97U33h41e85r

16. 8. 2016 21:23

Moje babička odešla před dlouhou dobou, ale dodnes na ní vzpomínám. Také jsem měl od ní mašinky, stejně tak mě brala do mlíčňáku nebo cukrárny, četla mi krásné pohádky, vařila mi mé oblíbené škubánky. Byla to prostě ta nejlepší babička. Jako ta Vaše.

3 0
možnosti
JH

Jste dobrý člověk. Taky moje babička, která zemřela ve věku 84 let, byla mojí oporou, i když byla hluchá od devíti let. Je tomu již přes 40 let co mi odešla, ale nikdy jsem na ní nezapomněl a vážím si těch pár maličkostí, co mi po ní zůstaly. A pořád slyším její tichá slova: Pepo, už odletěly. A já: babi kdo odletěl? No vlaštovičky přece, už je neuvidím, jara se nedožiju. Zemřela začátkem března následujícího roku. Mám napsané desíky stran o našem společném životě, jednou to dostane vnuk. A vám děkuji.

1 0
možnosti
Foto

H67a39n82a 52V29l39k58o58v98á

16. 8. 2016 19:47

Krásná babičkaR^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, je nádherné, jak jste se pokusil vypsat ze svého žalu. Krásná slova a za každým z nich obrovský cit. Babičky jsou totiž nejlepší. Je to trochu nespravedlivé k maminkám, ale je to tak. I maminky měly babičky a určitě to potvrdí. Držte se. Člověk většinou až "po" zjistí, na kolik věcí se měl ptát a neptal.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS