Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer, dodatečně, se zpožděním, děkuji za vaše komentáře. Dobrou noc

0 0
možnosti

R^ A představte si ještě, že přemluvil motýly, aby jako bludičky sváděli nebohé muslimy z cesty do ČR! No, fuj! Doživotíí, doživotíí, doživotíí....

1 0
možnosti
Foto

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Korán přikazuje muslimům aby nás zabíjeli a oni to dělají. Evropské instituce reagují ústupky, které muslimové pokládají za naši slabost a posiluje je to v jejich boji. Konvička nazývá věci pravými jmény a je souzen. Ostuda.

8 0
možnosti

....jo..a ještě si nemeje uši....R^R^R^

4 0
možnosti

Nezlehčujte to, prosím. Pan Konvička ve mně podnítil tolik nenávisti k muslimům, že nestačím kupovat toaletní papír.

2 0
možnosti
Foto

I81v83a11n 18M94a73r66e92k

9. 4. 2016 13:51

Jednou jsem ho viděl, jak v lese na Sázavě rozkopal prašivku řka : "ještě tys nám tu chyběla !" 8-o ;-(

9 0
možnosti
Foto

Nezbylo ještě někde pod zemí trochu uranu, že bychom měli tyhle nácky všechny pohromadě pod kontrolou? A ještě bych tam strčil všechny mlíkaře a mlíkařky původem ze zdejšího blogu, ti si to za pobuřování a rozvracení taky zaslouží. A ještě bych dal znalcům posoudit články jistého blogera FF, jestli v nich náhodou není zakázaná ironie.

10 1
možnosti

Zdá se, že pan Marek Vaši ironii neprokoukl;-), pane Mádle;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.