Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cojanato

27. 8. 2011 2:08
Úděsné...

nebo ještě o něco horší, Fuchsi !:-/Rv

0 0
možnosti

_-1-_

26. 8. 2011 23:50
Katastrofa .........

Není to pravdivé a není to ani recesisticky vtipné ............. zbývá snad už jen ta varianta, že je to myšleno vážně a je to autorův pravdivý názor na naše historické události.

PS: "no potěš ... vysavač 6700 W"

0 0
možnosti

sanborn

26. 8. 2011 23:24
od finanční krize k mentálnímu hrobu...

teda zírám a myslel jsem si ,že člověk který srší vtipem a jistou inteligencí dojde k trochu jiným názorům než je tehle podbízivá esej...Tak o Tobě maminka hovoří,že jsi takový Charles Bukowski a tak jsem byl zvědav co tvoříš a musim říct,že toto poslední je spíš pro Halo noviny...,ale asi je třeba do budoucna zaplnit prázdné místo po paní Monyové tak jen houšť kdys vtipná finanční krize Rv[>-]

0 0
možnosti

babočka

24. 8. 2011 21:39
Pane Fuchsi,

nebýt prima blogů Vaší matky, nevěděla bych o Vás. Ale zvědavost mi nedala a klikla jsem na odkaz, který má právě uvedený Vaše matka, těšíc se, že si přečtu něco zajímavého.

Bohužel jsem tedy šlápla - či spíše klikla - vedle.

Máte právo hlásat své názory na bratry Mašíny, máte právo obdivovat Ženu za pultem. Dokonce rozumím i tomu, že jste měl rád svého dědu, byť byl v Stb.

A já využívám právo Vám napsat, že na ten odkaz už v životě nekliknu.

Jelikož jsem napsala dost dlouhý příspěvek, posílám ho po částech - to jen pro pořádek:-)

0 0
možnosti

Petr Johan

16. 8. 2011 12:22
smrt někoho může být přínosem

Aspoň nám osvětlí, co je kdo zač.

0 0
možnosti

oldiess

16. 8. 2011 8:22
A jak obhajovala své zločiny po roce 1989 paní Švorcová?

Které navíc jako členka ÚV KSČ sama organizovala.

0 0
možnosti

pyjonýr z tup 009 - 4

16. 8. 2011 8:28
Re: A jak obhajovala své zločiny po roce 1989 paní Švorcová?

Stejně jako své zločiny obhajuje Kalousek a Slota.

0 0
možnosti

popetr

15. 8. 2011 21:46
Kristova noho

ta Jiřinka, co schvalovala vraždy v roce 1968 a vstup Sovětských vojsk, ta Jiřinka, co vraždám z padesátých let říkala, že to bylo trošku přehnané... Jste snad komunistický lump, který zahodil knížku a šel dělat trh? Nebo je jenom špatné foto a vůbec nevíte, co píšete? Je mi na zvracení ze zvrácených podporovačů bolševismu. Škoda, že ho nemohou naplno zažít znovu.

1 0
možnosti

Tramp_007

15. 8. 2011 19:55
Doufam

ze cely ten clanek je ironie. ne-li, je to tragedie.....

1 0
možnosti

mleko strdi

15. 8. 2011 17:24
držíte si laťku, trapárna jako vždy

Rv

4 0
možnosti

spatřil jsem kometu

15. 8. 2011 20:47
Re: držíte si laťku, trapárna jako vždy

R^R^R^:-/

0 0
možnosti

lomihnát.

15. 8. 2011 16:36
Divím se, že to cenzor nesmaže.

Co už chybí, aby se zde velebil Husák s Gottwaldem, nebo Bormann a Mengele. Rv

Co vám říká § 260 trestního zákona: propagace hnutí, které prokazatelně směřují k potlačení práv a svobod člověka nebo hlásají národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť .....

1 0
možnosti

rezjir rezjir

15. 8. 2011 17:04
Re: Divím se, že to cenzor nesmaže.

Prosím pěkně, v tom paragrafu se mluví o hnutí, nikoliv o figurkách. A mrtvých ještě ke všemu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.