Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Pet66

13. 3. 2011 7:27
tak nevim,

autor si buď přečetl pouze nadpis, a nebo článek naprosto nepochopil. Tak nebo tak, jeho článek je naprosto zcestný. Pan Fuchs ze sebe udělal pěknýho vola :-)

0 0
možnosti
JK

truepapas123

13. 3. 2011 7:31
Re: tak nevim,

..on to stejně svede na to, že "žertoval"..

0 0
možnosti
FH

Brůžek

25. 2. 2011 1:33
No potěš ...,

zase si nějaký trouba přečetl jen titulek a teď ze sebe dělá chytrého. :-P Rv 

0 0
možnosti
PK

dolch

24. 2. 2011 23:35
Hele fiomane

mě jste jednou jebal, že jsem sem prdnul nějaký fotky, ale že vy neustále porušujete kodex blogera, to vám zřejmě nevadí. Já sice chápu vaši zvrácenou touhu dělat si pr.el z úplně všeho, i tak chápu ty výtky vzhledem k mým fotkám, ale stejně mi přijde, že s tím porušováním kodexu to trochu přeháníte. Nemám pravdu?

0 0
možnosti
FF

fioman

25. 2. 2011 0:22
Re: Hele fiomane

Zdravím Vás. Nevzpomínám si na to, že bych Vás někdy "jebal" za Vaše fotografie, ale pokud tomu tak bylo, tak se Vám tímto omlouvám. Co se týče mého včerejšího článku, jsem přesvědčený o tom, že jsem se jím proti Kodexu neprovinil. Vyjádřil jsem v něm pouze svůj pohled na NADPIS článku pana Havlíka (nikoliv na článek samotný!), tedy na větu "Miluju Islám.", která ve mne ihned po jejím přečtení vyvolala asociace, které jsem následně popsal ve svém článku. Pokud administrátoři blogu shledají, že tento můj blog, či kterýkoliv jiný,  porušuje Kodex blogera, potom jsem pochopitelně připravený přijmout trest, plynoucí z tohoto mého prohřešku. F.F. 

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

24. 2. 2011 22:22
stejně špatné je napsat "miluji ameriku"

Jak k tomu přijdou rodiče dětí, který zahynuli během amerického bombardování přinášejícího mír?

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

24. 2. 2011 19:07
šmankote

Dobrý den, pane kolego,

to budete jak paniučelka vyvolávat všechny bloggery, aby se zpovídali ze svých příspěvků? :-)

K tomu Rudově - Rozhořčil jste se báječně, ale dost možná stačilo si ho jen přečíst, ušetřilo by Vám to spoustu času s psaním tohoto elaborátu.

Hezkej večír přeju. EP

0 0
možnosti
FF

fioman

24. 2. 2011 21:59
Re: šmankote

Zdravím Vás, paní Evo. Děkuji za Vaši návštěvu zde a stejně tak Vám děkuji za Váš názor. Co se týče mého článku, odpovím Vám zhruba ve stejném smyslu, v jakém jsem odpověděl panu Havlíkovi, o něco níže v diskuzi. Tedy: je třeba si uvědomit, že tento článek napsal "bloger Filip Fuchs". Tímto by mělo být řečeno vše.

Skutečnou motivaci k napsání tohoto, jak jste správně podotkla, elaborátu, Vám, když dovolíte, prozrazovat nebudu, neboť mi, částečně i za mou předchozí otevřenost na toto téma (loni v říjnu), byl můj blog stažen na téměř tři měsíce z titulní stránky.

Přeji Vám vše dobré. Filip Fuchs

0 0
možnosti
C

carolusI

24. 2. 2011 17:32
Miluji idioty,

kteří se halasně zapojují do diskuse, aniž by tušili o čem je řeč. V případě psaného slova je to ještě hloupější.;-D

0 0
možnosti
C

Camino

27. 2. 2011 3:16
Re: Miluji idioty,

Pribyva mu tim na ctivosti, je na svem blogu nejcastejsim prispevovatelem, zacina to byt nudne. Na zacatku jsem se zasmala, ale ted uz je to otrava;-(

0 0
možnosti
H

Hejtbringr

24. 2. 2011 15:06
třikrát čti, dvakrát přemýšlej a ani potom raději nepiš...

A odkdy jsou provokativní nadpisy špatné? 8-o Možná je pro vás ironie příliš sofistikovaný druh humoru, stejně jako pro muslimy, proti kterým tolik brojíte...

0 0
možnosti
C

carolusI

24. 2. 2011 17:34
Re: třikrát čti, dvakrát přemýšlej a ani potom raději nepiš...

Možná by stačilo, aby si to vubec přečwtl, než začne prskat.

0 0
možnosti
N

notordluhousek

24. 2. 2011 14:24
dekuji za informaci

z ucty k obetem nabozenskych valek a inkvizice nyni budu plivat pred kazdym kdo rekne miluji krestanstvi. jsem snad idiot ? nevim ale takovyto postoj by se mi mohl hodit kdybych se chtel prizenit do fuchsovic rodiny ;-D

jinak tento blog je nadehrnou ukazkou toho, ze fanatici protiislamsti se od tech islamskych nijak nelisi. a take toho ze cim dal tim vic se reaguje jen na nadpisy a hesla a ne skutecny obsah. to je totiz nejvetsi vtip dne, ze autor vubec clanek necetl ;-D

0 0
možnosti
M

marek018

24. 2. 2011 13:27
Hrozný zvratek

když nadáváte na něčí blog, tak není od věci si ho nedřív přečíst.;-D;-D

0 0
možnosti
PM

assam

24. 2. 2011 13:00
Humorista,provokatér

Ani se mi nechce věřit,že to autor myslel vážně,soudě dle některých jeho předchozích podobně provokativně nadsazených článků.Takže pokud jsem se strefil,palec nahoru,za tu kupu nasr...čtenářů,pokud ne,mohu pouze zopakovat slova pana Puschmana(to s tím idiotem) :-P.petr.assam

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.