Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

don koko

13. 2. 2011 22:08
názor nefotbalisty

Přiznám se, nemám rád fotbal asi pro ty všechny levárny a skvadru simulantů na hřišti (schválně se někdy koukněte na rugby, jak často se tam simuluje), fotbalu ani moc nerozumím a proto mě těžko může někdo nařknout z preferování Sparty, Slavie či jiného klubu.

Možná právě proto vůbec nerozumím, proč se někdo zatím nezeptal na jednoduché otázky: Jak je možné, že nemocní hráči cestují s kluben do zahraničí, místo toho, aby se doma léčili a jak je možné, pokud už se do zahraničí s klubem vydají (s vidinou nenadálého uzdravení), proč si nevezmou vlastní dresy?

Z tohoto pohledu se zcela jasně jedná o předem připravený podvod.

0 0
možnosti

Armageddon68

13. 2. 2011 17:25
Samozřejmě, všichni hráči byli evidentně zdraví,

retarde...http://fotbal.idnes.cz/prekvapeny-pekhart-nejdriv-jsem-si-myslel-ze-ta-sparta-je-jen-zert-1c9-/fotbal.asp?c=A110131_154054_fotbal_min

"Sparta je výzva a pro mě další krok v kariéře. A doufám,

že správný krok," poznamenal, když se ze Sparty vrátil domů a znovu

ulehl.V posteli si poleží do středy, pak jde na kontrolu a když bude v pořádku, odletí za novými spoluhráči na soustředění do Španělska.

0 0
možnosti

kili

14. 2. 2011 12:04
Re: Samozřejmě, všichni hráči byli evidentně zdraví,

"V posteli si poleží do středy, pak jde na kontrolu a když bude v pořádku, odletí za novými spoluhráči na soustředění do Španělska." Tak to asi v pořádku byl, když do Španělska odletěl, ne?;-D

0 0
možnosti

pesfilipes

13. 2. 2011 15:01
Nebudu tu pitvat

Něco, u čeho jsem nebyl já ani nikdo z přítomných. Ať se s tím popere příslušná komise. Každopádně s tím stavěním se na něčí stranu... Mám-li a mohu-li si vybrat, zůtanu radši v neutrálním pásmu. Nebudu skákat na břeh Sparty, tím méně pak na stranu Šmicera, který nectí ani natolik elementární principy, jakým je nepředjímání trestu.

Vyjádří-li se kdokoli na ulici, že maj Spartu zrušit, je to OK, předbíhá-li ale s formou či výší trestu zaměstnanec svazu, je to minimálně hloupé. To je asi to, oč Spartě běží. Sparta nejspíš velmi hloupě nabila všem jejím nepřátelům dostatek munice k mentorování o morálce, nicméně pan Šmicer rovněž velmi hloupě nabil Spartě verdikty jaký (nejmíň) trest by kdo měl dostat 8-o. Velmi primitivní chyba.

0 0
možnosti

pesfilipes

13. 2. 2011 15:07
Re: Nebudu tu pitvat

Jinak se ještě musím přiznat, že autorovi (nejen) velmi závidím jeho jasnozřivost, protože on "ví" že Sparta podváděla. Je to patrně právě ono "vědění" o události, které se nepřímo zúčastnil... to je, přiznám se, takový trochu oříšek. Nepřímo se zúčastnit... R^

0 0
možnosti

Sidonie_11

13. 2. 2011 11:30
Typicky české...

Bohužel takovéto jednání je typický pro Čechy. :-( Začíná to všude a  začíná to už ve školách... Sama jsem se s tím setkala na vejšce (http://zdenkavesela.blog.idnes.cz/c/174744/Proc-je-tak-tezke-hrat-podle-pravidel.html) a je to vždycky jako podle nějaké šablony: na něco upozorníte, že nebylo OK, ale otočí se to proti vám. A bohužel politici to tak taky dělají, tak co se divíme... :-(

Šmicrovi držím pěsti, aby vyhrál zdravý rozum a trest dostala Sparta a ne on. Jeho by naopak měli pochválit, že na to upozornil!

0 0
možnosti

alvin53

13. 2. 2011 11:24
Já jsem sparťan...

Za většinou špíny v našem fotbalu, v minulosti i nyní vždy stála a stojí Sparta. !!!! Já jsem sparťan , kdo je víc!!!!!!

0 0
možnosti

kostižer

12. 2. 2011 20:33
Tak co- skalní sparťanští fandové .....

....nějak jste ztichli . Jindy máte plnou hubu vychloubání a velká ramena.  Tak obhajujte svůj srandaklub !;-D

0 0
možnosti

mafol

12. 2. 2011 20:38
Re: Tak co- skalní sparťanští fandové .....

to bude tím, že tak nějak normálně nereagujeme na hloupé kecy. Tohle je ode mne opravdu vyjímka.

0 0
možnosti

Manco Kapak

12. 2. 2011 18:17
Drzost!!!

Nehoráznost funkcionářů je naprosto šílená a nevídaná.Je to i obrázek naší společnosti(díky politikům),podvody a lži se stávají bohužel běžnou záležitostí.Já být na místě pana Chovance,tak podám demisi,nebo se distancuju od této (teď už i mezinárodní kauzy) a nehazarduji se svý m jménem!!Protože ti ostatní jako mluvčí atd. žádné jméno nemají!!! Byl jsem sparťanem,ale od dob pana Košťála ne!!To co předvedla sparta je PRASÁRNA nejhrubšího zrna a protože nejsme právní stát,tak si to funkcionáři beztrestně dovolí.Pan Šmicer je bývalý vynikající fotbalista a slušný člověk a proti němu stojí kdo?Ani jeden z nich mu nesahá ani po kolena!!Je to banda grázlů. 

0 0
možnosti

semelik

12. 2. 2011 16:22
Šmicer pošpinil Sparrtu asi tak, jako v tomhle vtipu:

Policista najde v hospodě totálně zlitého občana a snaží se ho odeslat domů.

Chlapík to nějak neudrží a komplet celýho ho poblije.

Policajt na to hlásí "pane, vy jste ale prase".

Chlap si to přebere, zamžourá a opáčí "Já jsem prase? Podívejte se na sebe, jak vypadáte".

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS