Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fioman

30. 1. 2011 10:13
Krásné nedělní ráno všem!

Rád bych touto cestou poděkoval všem čtenářům za to, že mému smutnému příběhu o odvážném Bertovi věnovali svou pozornost. Ještě více bych ovšem tentokrát poděkoval všem diskutujícím. Jejich diskuzní příspěvky jasně dokazují to, že se mezi námi i v dnešní uspěchané době najdou lidé citliví, lidé s velkým srdcem, zkrátka lidé, kterým není lhostejný osud druhých.V Ač jsem, při vší své skromnosti, tipoval tento svůj příběh na zařazení do tzv. Výběru na titulní stránku iDNES, vůbec nelituji toho, že se administrátoři rozhodli jinak. Je to právě kladná odezva diskutujících, která  mne těší mnohem více a za kterou Vám všem ještě jednou velice děkuji. Vzhledem k tomu, že jedním z novoročních předsevzetí naší rodiny bylo i zrušení internetu k 1.únoru roku 2011, budete se zde s mou tvorbou setkávat již pouze každou sobotu odpoledne. Přeji Vám pohodový zbytek neděle.

Filip Fuchs 

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.