Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Avdoťja

24. 9. 2010 23:02
Teď mi to došlo!!!

:-P Ahááá! :-P  Jak jsem už psala, jezdím do Teheránu na služebky a stavuju se u ;-O Fuchsů. ;-O  A mně bylo divný, proč pokličky v kuchyni zvedá furt jinej 8-o chlapeček... 8-o

0 0
možnosti

Pallas Athena

24. 9. 2010 21:32
Hahahahahahahaha

:-PRv:-/

0 0
možnosti

Camino

24. 9. 2010 20:41
The Case of the Speluncean Explorers

Lysak Filip! Zajimavy clanek. Vzpomela jsem si, ze jsem cetla nedavno o hornicich zavalenych v hlubinach chillskeho dolu, ze byl pozvan tym astronautu z NASA a ze se obavaji o emocionalni stav horniku. Uvedli tam jmeno Lon L. Fuller, ktery napsal hypoteticky soudni zaznam o fikcni zemi Newgart, kde nekolik spelunkaru je zasypano v jeskyni a protoze nevedi, kdy budou zachraneni, losuji mezi sebou, kdo bude jako obet sneden. Jsou zachraneni, dojde k soudu, temer odsouzeni k trestu smrti, ale protoze zili v jine situaci v jeskyni, vymykaji se zakonum zeme Newgarth, meli v jeskyni svoji vlastni vladu:-) Zni to dost naivne, bohuzel by to bylo na cely blog a necham to treba Filip napise novy blog:-):-)

0 0
možnosti

Camino

24. 9. 2010 20:45
Re: The Case of the Speluncean Explorers

smarja: chilskeho

0 0
možnosti

rezjir rezjir

24. 9. 2010 18:59
Je to opravdu zvláštní případ

Většinou se začíná od toho nejmladšího, aby se ušetřilo za uhlí, musí se nejmeně povařit. A ty recepty na pečené sourozence, které jsem četl z doby Velké deprese, jenom jsem se olizoval.

0 0
možnosti

starahomolkova

24. 9. 2010 16:34
Vy jste

prostě zvíře ;-D;-D

0 0
možnosti

Pulchritudinous Wendolene

24. 9. 2010 16:32
A muzete mi prosim vas uvest odkaz, kde se o tom psalo?

Ja jsem to hledala na Huhle, na Jahu, na Neznam, a nikde nic! Takove sokujici a otresne svedectvi z Madarska, jak je tohle mozne v EU?

( Diky, Filipe a posilam karmu a postou par cokolad?;-D)

0 0
možnosti

fioman

24. 9. 2010 17:29
Re: A muzete mi prosim vas uvest odkaz, kde se o tom psalo?

Zdravím, Wendy. Jak píši o něco níže, o tomto zvěrstvu jsem se dozvěděl od Janka Kroupy a tomu myslím mohu důvěřovat. Známe se již od gymnázia a nikdy mi v ničem nezalhal. Včetně své nevěry s mou ženou, před třemi roky.;-( F.F.

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

24. 9. 2010 16:02
Recept na ta jatýrka by nebyl?

Na TV Paprika přenos ze soutěže totiž ještě nedávali.

0 0
možnosti

shr3k

24. 9. 2010 15:55
Na odlehčení...

Kecskemét pane blogere, néni třeba mluvit za khaždou cénu jazykem těch, jejichž jméno se nevyslovuje... :-)

0 0
možnosti

fioman

24. 9. 2010 15:59
Re: Na odlehčení...

Opraveno. Děkuji. R^ F.F.

0 0
možnosti

KJV

24. 9. 2010 14:29
Hlad je nejlepší kuchař.

Issová s Mádlem jistě brzy poradí, že v takovém případě je lepší uvařit dědka s bábou. Trestní sazba bude menší, ale rodina si zase tolik nepochutná.

0 0
možnosti

strycek-Joe spol. s r.o.

24. 9. 2010 13:53
To není moc vtipné Ferenci

vlastně Fuchsi. Co když to někteří bloggeři, v honbě za slávou nebo karmou, budou chtít napodobit ? Zahráváte si se zákonem Rv

0 0
možnosti

Xavon

24. 9. 2010 14:02
Re: To není moc vtipné Ferenci

Lančík nebo Kaňák píšou taky kraviny, jen na rozdíl od Filipa Fuchse je myslí vážně. A to je horší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.