Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PW

Pulchritudinous Wendolene

24. 9. 2010 0:08
Skvela anketa!

Jenom pani Georgiou Fucik Osman Diartova mohla byt na druhem miste, ona totiz po Paroubkovi je nejkrasnejsi a nejmoudrejsi a nejpravdomluvnejsi osubka na blogu tomto. Take citim, ze jsou nedostatecne zastoupeny zeny, na vetsine mist jsou muzi, soutez neni genderove vyrovnana, co s tim? Zazadala jsem o registraci do blogu Idnes, zatim moje prosby nebyly vyslyseny;-D

Tesim se na zitrejsi pojednani pravnika a otce Filipa, ktery ma Filipa ( a kapavku?);-)V

0 0
možnosti
FF

fioman

24. 9. 2010 0:13
Re: Skvela anketa!

Tak rozhodli samI blogeři, Wendy. S pořadím jsem již nemohl nijak manipulovat. Pokud se bude paní Diartová snažit, může vyhrát třeba příští ročník.R^ Mimochodem, neznáte Avdoťju? Ta ženská mi pije krev. Už přes 35 let! ;-O F.F.:-)

0 0
možnosti
IF

Avdoťja

23. 9. 2010 23:19
Tak já nevím...

... v pondělí jedu na služebku do Teheránu. Moje ;-€ Vendulka ;-€ mi říkala, abych k  ;-O Fuchsům ;-O  nechodila, že se bojí, abych tam nechytila kapavku. Ale vypadá to, že si to  ;-O Filip Fuchs ;-O vymyslel, nebo ne? Vendulka asi žárlí na Karolínu... V

0 0
možnosti
PW

Pulchritudinous Wendolene

24. 9. 2010 0:13
Re: Tak já nevím...

Vendulka nezarli, Vendulka si dela starost, Avdotjo! Uzijte si tu sluzebku a dovezte nejake suvenyry:-);-)

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

23. 9. 2010 13:32
Protestuji! Ostře protestuji!

Jak je možné, že pan Hrebenar je až čtvrtý, zatímco třeba paní Diartová je třetí? Vší vahou své osoby (a že není malá) žádám, aby pan Hrebenar přestal být diskriminovaný. Jenom proto že je postižený. Žádám přehodnocení výsledků.

0 0
možnosti
K

kostižer

23. 9. 2010 15:17
Re: Protestuji! Ostře protestuji!

Já protestuji nejdůrazněji ! Na prvním místě přece musí být premiant POCH !!!! Na něho totiž  nikdo nemá,ostatní pseudoblogeři jsou naprostí žabaři.

0 0
možnosti
MV

mak63

23. 9. 2010 13:30
pan Matejka do Bruselu

Jooooooooooo, myslim, ze to je vubec nejlepsi cena z cele letosni ankety!

0 0
možnosti
KO

bramarbas

23. 9. 2010 13:06
Malá připomínka:

BÁJNÝ (ve smyslu bájeslovný, proslulý atd.) jste Vy a ti ostatní nepochybně. Ale neměl jste na mysli spíše výraz BÁJIVÍ (ve smyslu BÁJIVÁ lhavost a tak?) Což jste nepochybně všichni rovněž? :-)

0 0
možnosti
PP

paulczynski

23. 9. 2010 12:45
Já chcu

taky cenu.;-D

0 0
možnosti
VT

Betio

23. 9. 2010 12:35
Zasmál jsem se...

;-D;-Dkarma autoreR^

0 0
možnosti
B

bofums

23. 9. 2010 12:31
Opravdu- dnes to sedí, Fuchsi !

Nejlepší, nejpravdymilovnější, nejvzdělanější ,atd., bloger Fuchs promluvil !

Ani Teherán, ani kapavka, ani náhle velká rodina, mu nečiní problém. Co

alergie na barvy, co osiřelé regály s rohlíky, co touha dodělat si maturu a pak

snad i VŠ ?Vše je fikce ? Jste v nejlepší společnosti , samí vynikající lidé- jména Paroub ek, Poch , Hrebenar a Fuchs jsou zárukou kvaliního počtení !!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JT

killy

23. 9. 2010 12:19
.

:-/:-(:-);-):-P;-D;-D

0 0
možnosti
.

.Kvintana

23. 9. 2010 12:02
filipe, skvele!

jasna karma! at je zas hezky a prijemny den. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.