Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UU

hryhryhry

20. 9. 2010 10:51
rozdvojená Tydli

Mně připadá pan Tydli jako rozpolcená, něco napíše krásně (o Sýrii i jiné) a něco hrozně A HNUSNĚ  (jako o Švejkovi a jiné).

Jinak je asi dost inteligentní a tak ji nechte žít a ztráta času se tím zaobírat, na co taky..... na světě je přece krásně

0 0
možnosti
M

milanalois

19. 9. 2010 22:06
Máte pravdu.

A nutno ještě dodat, že slušní lidé Tydlitátovou nečtou a tak je nemůže rozčílit.

0 0
možnosti
V

Vikina2

19. 9. 2010 18:11
Obávám se, Filípku,

že Kroupič tentokrát udělat z komára velblouda. Navíc udělal Tydlici reklamu, protože normální člověk k ní normálně nezabloudí ani náhodou. Mě by zde spíš zajímalo, z jakého důvodu redakce smázla článek té Jolany, když tady na druhé straně ponechává fakt dost drsné protiromsky laděné blogy. Přece ta mladá děvčica nemohla napsat nic tak strašného - leda by ta pravda, o níž psala, byla tak drsná.

0 0
možnosti
FF

fioman

19. 9. 2010 19:41
Re: Obávám se, Filípku,

Nevím. Já jsem skutečně reagoval jen kvůli tomu neumožňování diskuzí ze strany některých blogerů. Naposledy mne to vážně rozčílilo u jednoho blogera, který psal, že "mešita v Hradci Králové bude stát jen přes jeho mrtvolu". Chtěl jsem na tohoto "hrdinu" reagovat v diskuzi a hle, diskuze nikde. Mít ho v tu chvíli po ruce, tak se nedožije ani odhalení základního kamene hradecké mešity. ;-O:-) F.F.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

19. 9. 2010 12:53
Spíš bych se klonil k tomu

články bez možnosti diskuse výrazně označit. Chápu, že nemusí mít každý bloger na některé diskutéry nervy a žaludek, a při tom nemůžu vyloučit, že text za přečtení stojí (viz třeba páteční článek Věry Tydlitátové).

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

19. 9. 2010 13:15
Re: Spíš bych se klonil k tomu

Přesně tak,pane architekte ;-)R^

0 0
možnosti
FH

Bouše

19. 9. 2010 11:57
Proč ten nekompromisní postoj ?

Člověk si může přečíst něčí názor, aniž by na to musel bezprostředně reagovat. O kvalitě článku podle mne nerozhoduje fakt, jestli ho někdo zpřístupní, či znepřístupní k diskusi.

0 0
možnosti
V

viveka77

19. 9. 2010 12:17
Re: Proč ten nekompromisní postoj ?

R^

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

19. 9. 2010 10:56
Souhlas a karma

Články,kde není povolena diskuse by měly být nějak označeny,protože se stává jedna věc - u některých to vím a v žádném případě tam nelezu,u některých to nevím a svou návštěvou mu zvyšuji čtenost.No a jsou i takoví blogeři,kteří mají sice diskusi otevřenou,ale k těm už nechodím.Přiznám se,že někdy blogery s "jediným a správným" názorem záměrně provokuju a testuju jejich "odolnost"Na net se chodím bavit,kdybych potřeboval nějakou akademickou diskusi,zajdu na serioznější server,než je idnes.Hezký den přeje hasmen :-)

0 0
možnosti
JN

nepritelcenzury

19. 9. 2010 8:50
Kdysi padl někde názor,

myslím, že velmi zajímavý, že článek kde není povolená diskuse by měl být jen v soukromých.

0 0
možnosti
T

tromso5

18. 9. 2010 23:20
Tydlipidli je tu nedotknutelná

proto tu může urážet kdekoho a podělaný cenzor jí to nikdy nesmaže, to by ho asi udala, že popírá holokaust

0 0
možnosti
.

.Kvintana

18. 9. 2010 22:24
filipe, mate karmu

diky moc. ;-D P.S.: Vsiml jste jsi, jak urazlive jsem reagoval podle Viveky? Jako totalni zumpa tohoto blogu. ;-D

0 0
možnosti
FF

fioman

18. 9. 2010 23:24
Re: filipe, mate karmu

Všiml, všiml. ;-( Opravdu netuším, proč musíte být tak vulgární, Kvintano. Ale asi si to zasloužím. ;-( F.F. :-)

0 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

18. 9. 2010 22:08
Jsou i horší

Co s blogerem, který diskuze neotvírá a v jiných tapetuje odkazy na své články?

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.