Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

vokoun6

23. 8. 2010 11:03
Zvláštní...

...můj děda také prošel totálním nasazením, ze tří bratrů se dožil konce války pouze on ale že by se v reakci na nacistické zlo dal do služeb toho komunistického ho nějak nenapadlo. Nevím jestli to bylo tím, že byl Sokol, Baťovec a v mladické pomýlenosti i člen nefierlingerovské ČSSD (což mu po únoru vysloužilo dva roky "brigády" v dolech)  nebo jen selský rozum a elementární slušnost, takže zřejmě alternativu k tomu dát se k bolševikům viděl - ostatně podobně jako všichni ti co komunisty v roce 46 nevolili.

Takže váš děda byl špinavý komouš, estébácký udavač a spolupachatel toho co se tady dělo v 50. letetch i později. Váš trapný pokus to bagatelizovat nebo to dokonce omlouvat na věci nic nemění. RvRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.