Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OL

kocourek-černý

31. 7. 2010 11:31
Také jsem byl rasista

Byl jsem označen mojí manželkou za rasistu, protože jsem měl výhrady proti chování části naši spoluobčanů s multikuturelním pozadím (tak se říká našim cizincům v Německu)  Po roce se stala manželka poveřenou pro tzv. multikulturní spolupráci v jejím zaměstnání (městké jesle v Německu) Byla na zasedání a přišla z něho celá blédá. Zjistila totiž že požadavky a chování těch tzv. funktionářů s multikulturelním pozadím jí připomínalo svojí netolerancí zasedání fašistické či neonacistické strany , pouze v jiném kontextu.

Když jsem si ve škole, kde byla moje dcera stěžoval (bylo jí tehdy 10 let) že promítání filmů z KZ a celá hodina huštění tohoto hororu je nevhodné v tomto věku, protože dcera se vnoci budila celá spocená že pro ní přijdou jako pro Annu Frankovou, tak jsem byl označen za nacistu.

Tak rychle se stanete v Německu rasistou a nacistem.

0 0
možnosti
O

ortles

31. 7. 2010 9:00
vaše příspěvky jsou super

a kdo nepochopil,tomu nic nevysvětlujte.

Jen jim popřejte hodné romské sousedy,hodné romy,co je potkaj a budou potřebovat nutně peníze na automáty,A oni vás budou prosit ,aby jste je naučil vyjadřovat se stejně jako Vy.Protože vyblejt to člověk nějak musí,jinak by se zbláznil z té nespravedlnosti.

Mám sousedy cikány (to oni sami se tak nazývají) ale oni pracují,mají maturitu a jsou vyučení,mají jen dvě děti a nechodí řvát na sociáálku.

Je to přeci  tak ušlechtilé každého kdo se ozve proti pozitivní diskriminaci některých menšin nazvat rasistou .To si ale myslí jen ti,co žijí někde jinde,chránění od všech těch,co se jich zastávají.

0 0
možnosti
RV

aprilea

31. 7. 2010 8:20
zmysel pre humor

asi by sme si mali vyjasniť, či sa na týchto stránkach vôbec môže beztrestne používať slovo cigán. pretože mne cenzúra zmazala príspevok v znení: "čo je to rómka? u nás sú len cigáni". mal to byť len vtipný príspevok do diskusie pod jedným z článkov o tom, ako sa nemáme brať príliš vážne. článok vtipný bol, i keď pán kmeťo by ho asi nazval rasistickým. 

preto si myslím, že ten, kto maže príspevky obsahujúce slovo cigán v humornom kontexte je sám rasistou. a ten, kto podobné veci udáva cenzúre ešte väčším. pretože aj tu platí steré známe: čistému je všetko čisté.

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

30. 7. 2010 23:55
Pokud tedy nejste rasista jak rikate....

proc publikujete takove vyblitky z rasistickym podtextem ?!8-o U me jste tedy rasista jak vysity.. Cetla jsem jen par Vasich radoby vtipnych rasistickych vyblitku a rozhodne v tom nehodlam pokracovat...Rv

0 0
možnosti
MR

Mončí2

31. 7. 2010 3:05
Re: Pokud tedy nejste rasista jak rikate....

Mě to jako rasistické výblitky nepřipadá.Spíš jako poznatky člověka žijícího vedle cikánů...............

0 0
možnosti
FF

fioman

30. 7. 2010 23:21
Pane Kmeťo,

zdravím Vás a rád bych se Vás zeptal zda víte, co znamenají slova jako nadhled a nadsázka? Kdokoliv o mě napíše to, co jsem já napsal ve svých příspěvcích o Romech, dostane ode mě Karmu jako hrom! Já jsem totiž onoho nadhledu, nadsázky, chcete-li, umění nebrat se tak vážně, schopný. Dokud Cikáni nebudou schopni brát příspěvky, podobné těm mým, s nadhledem a odstupem a dokud se nenaučí sami sobě se zasmát a naopak budou sebemenší zmínku o sobě, považovat za rasistickou, potom se ve vzájemném vnímání nepohneme z místa. Jestliže jsem byl ve svém životě třikrát obětí loupežného přepadení a ve všech třech případech mě přepadli a oloupili Romové, potom jsou moje příspěvky k Romům ještě vlídné. Věřte, že kdybych byl skutečně rasista, jak tvrdíte Vy, psal bych o Romech, na základě svých vlastních zkušeností s nimi, zcela jinak. S pozdravem Filip Fuchs. :-)  

0 0
možnosti
KV

_-1-_

30. 7. 2010 23:36
... jen tak mimochodem

Tvá občas zřetelná nadsázka je často vystřídána s nadsázkou velmi, ale opravdu velmi nezřetelnou....... Buď je to dáno autorovo genialitou, která odmítá pochopit to, že ostatní nechápou, nebo je to pouhá autorova blbost.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

30. 7. 2010 22:55
Každý by měl být tak trochu rasista .. ne přespříliš

ale zdravý rozum říká, že vlastní zkultivované území, které nám zde zanechali naši předkové, je potřeba ochraňovat. Nelze je ponechat jen tak na pospas nehodným vykořisťovatelům.

0 0
možnosti
L3

Livrak 3

31. 7. 2010 8:25
Re: Každý by měl být tak trochu rasista .. ne přespříliš

R^ Samozřejmě, je to přirozená věc.

0 0
možnosti
Š

Šenovák

30. 7. 2010 22:49
Ignoruji tedy

Vaše články stejně nemáme brát vážně, takže je úplně jedno, co píšete...:-)

0 0
možnosti
KK

koudou

30. 7. 2010 22:42
Pane autore,

tak po peclivem precteni vsech vasich clanku,jsem zjistil,ze nejste jenom rasista,ale jeste blbej k tomu.

0 0
možnosti
IB

isabell

30. 7. 2010 22:33
nevím

Když on to pan Kmeťo napsal tak zmateně, cituji: ...  P. Fuchs vy nie ste rasista, vy ste tvrdý prejav rasizmu, a predsudkov o ktorých píšem. ... že teda fakt nevim ;-D

0 0
možnosti
JK

Jozef Kmeto

30. 7. 2010 22:32
Pre upresnenie

Vážený pane, spôsob akým píšete o rómoch, je na zamyslenie, ja tomu hovorím z rasistickým pohľadom.... Píšte o rómoch ktorý porušujú zákon, píšte o zneužívaní socialných dávok, ale zvolte si podanie, ktoré nevyznie tak rasisticky.... Vaše články su dehonestujúce, ponižujúce, a priam kričia po predsutkoch, a rasizme. Preto som o Vas písal... A nakoniec keby ako vy hovoríte, neboli rastiscké- prečo niektoré články boli preložené do Vašho súkromného blogu.... Alebo sa mýlim...

Jozef Kmeťo

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.