Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

30. 7. 2010 12:50
Vy jste teda statečnej,

oni se dopídí ;-D

0 0
možnosti
UU

hryhryhry

30. 7. 2010 9:03
doručení provedu

protože si nemyslím, že by to rodinka četla, tak já to vytisknu a doručím, upřesněte ulici a číslo popisné;-D

0 0
možnosti
I

iruka

30. 7. 2010 8:49
...

Ano, přesně tohohle se ta vypečená rodinka dožaduje... Ale aby jim to stačilo ;-D

0 0
možnosti
JA

chytryhorak

30. 7. 2010 8:49
Dej vědět až se nastěhují.

0 0
možnosti
R

rafol

30. 7. 2010 7:55
Tenky led

To je tanec na moc tenkem lede. Je hodne lidi, kteri jsou schopni to vzit vazne! Pak bych nechtel byt ve Vasi kuzi8-o

Take by mne zajimalo, z jakeho duvodu byli vyhozeni z puvodniho bydliste. Ze by pro neplaceni? To snad ne, vzdyt tady chteji platit.:-/;-)

0 0
možnosti
KB

kacinecka

30. 7. 2010 6:56
Chlape, ty mě fakt bavíš

;-DR^

0 0
možnosti
MR

iluminat

30. 7. 2010 4:47
STEKATE NA NESPRAVNY STROM!

dejme tomu ze Cechy nekdo v EU prohlasi za ublizenou mensinu, a bude se EU k cechum chovat jako se musi oni chovat k romum. Hadejte co se stane?

A pokud chcete neco zmenit, stekejte na sve politiky a vsechny multikulti politicky korektni KORYTARE! ;-O A dejte jim vedet ze ke zlabu se muzou dostat i jinak!

0 0
možnosti
R

rafol

30. 7. 2010 7:56
Re: STEKATE NA NESPRAVNY STROM!

Korytare a hlavne kocabare.

0 0
možnosti
JK

Jozef Kmeto

30. 7. 2010 0:11
Gratulujem

Vytvoril ste krásny článok, je to Váš názor, hlupí ale Váš... Nie ste rasista, vôbec nie... Vy ste len nespokojný občan, ktorý keby mohol, podpíše partnerstvo s Hitlerom... Ani Hitler nebol rasista... Nikto nieje rasista, všetci ste dobrý ľudia, statočný, slušný, veriaci. Nikkto nieje zlý, a Vy te najlepší na svete...

Keby nebolo rómov, pečené holuby by vám padali do huby, hotový ráj by bol.... Ani rozkradnuté továrne by neboli za niekoľko miliard českých korun, neboli by vraždy, podvody, vytunelované banky, učty, a biele kravaty by sa k vám priam magicky správali.... Mali by ste čisté mesta, dediny, cesty- ako by sa Vám dobre žilo, keby nebolo rómov....

A keby ste si chceli predsa do niekoho kopnúť, už niekto by sa našiel...

Jozef Kmeťo

0 0
možnosti
K

Killingworth

30. 7. 2010 3:04
Re: Gratulujem

R^R^R^R^R^;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
R

RichardNovicky

30. 7. 2010 0:09
hm

syce nejsem ten oný koro bo jak se volá, ale tu tvoji nabidku beru. zitra dojedem aj s babkou.

;-D

0 0
možnosti
LO

lobo 2

29. 7. 2010 23:38
Já jsem bílej to by mě neprošlo!

Bohužel Váš článek byť psán humorně přesně odpovídá tomu jak to v nší zemi funguje.Pokud cigánovi neplatíš,vše netoleruješ,nepřehlížíš jeho přečiny a mnohdy také trestné činy jsi rasista,pokud chceš aby pracoval,choval se jak člověk a nekradl jsi rovnou rasista.Běž a vykopni dveře třeba jen u městskýho WC v tu chvíli je tam policie dostaneš flastr a konec tady to skončí tak,že stát ze strachu z nařčení z rasizmu jim byt nechá zdůvodní to těžkou životní situací a počtem dětí přidá nějaké peníze na soc.dávkách jen by mě zajímalo jestli paní vyhrála děti v tombole nebo se považuje za jabloň a rodí každý rok.Je my zle chodím do práce,daně platím,hypotéku apod. vše platím a přitom by stačil dobře mířený kop a vhodná barva pleti a byl bych bez starostí.[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.