Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jmrazek

20. 7. 2010 12:02
Karma potěší

Pane kolego blogere. Č 13 není pěkné. Napište a posuňte se, aspoň o jednu příčku vpřed. Držím palec, ať se vám to podaří!:-)R^

0 0
možnosti
PD

DolevaP

20. 7. 2010 7:43
důvody čtenosti

mohou být velmi různé, nad některými (a řadil bych tam právě váš článek) není proč jásat

0 0
možnosti
FF

fioman

20. 7. 2010 8:05
Re: důvody čtenosti

Vzhledem k tomu, že jste se touto svou poznámkou dopustil urážky 2 200 čtenářů, kteří mi za onen článek dali Karmu, jsem nucen nahlásit Váš diskuzní příspěvek administrátorům jako nevhodný. Jinak máte samozřejmě pravdu v tom, že nemám být na co pyšný. Ale šlo mi vždy jen a pouze o čtenost a sám musíte uznat, že najít za pouhé dva měsíce (po tuto dobu jsem byl aktivní na blogu) recept na to, jak se dostat mezi prvních 13 nejčtenějších článků v historii blogu, je úctyhodný výkon.R^ S pozdravem Filip Fuchs.:-)

0 0
možnosti
BD-O

big daddy - overhauled

20. 7. 2010 1:21
co dál?

dál nic

0 0
možnosti
FF

fioman

19. 7. 2010 23:33
Šestáku, Šestáku :-)

Dělal jsem si zálusk i na Vás! Ale není všem dnům konec! Stejně nás do rána oba "přejede"  Polanecký. Je téměř na dostřel.:-) Já šel na blog s tím, dostat se před Bobo (článek "Velké zklamání"), nepovedlo se a já tak prohrál sázku. Ale i tak jsem s tím 13.místem nadmíru spokojený. A o kvalitě svého příspěvku si pochopitelně iluze nedělám.Rv:-) S pozdravem Filip Fuchs.

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 0:45
Re: Šestáku, Šestáku :-)

;-D Nic si z toho nedělejte, stejně jsme v první desítce oba protože to blog info se nepočítá,  a ta Polaneckého Dara Rollins mezi námi  taky žádná perla není, prostě jen vytřískal stejně jako bulvár majlant z toho, že celebrita možná zavinila tragickou nehodu, ale novýho k tomu nepřidal nic.

0 0
možnosti

oldiess

19. 7. 2010 23:15
cha cha cha

To jste mě ale pěkně rozesmál;-D Jsem totiž na 12. místě o příčku před Vámi;-D ale byť jsem taky soutěživej, asi jinak než Vy. Ani nevíte jak jsem totiž kolikrát rád, když se dostanu v týdenním hodnocení aspoň na chvost první dvoustovky, nebo aspoň v třídenním, když je velká konkurence. ;-D Ale hlavně nezapomínejte, že čím náročnější text, tím míň čtenářů, kolega Hamral ml. by mohl vyprávět.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS