Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vikina

19. 7. 2010 20:53
A proč je článek

vlastně věnován paní Stražákové 8-o8-o ? Sem ňák nepochopil .. :-/

0 0
možnosti
P

petrashottova

17. 7. 2010 21:17
Filipe..

Tak to se vám moc povedlo, je to tady potřeba ;-) ..ano, geniální humorista!

A že pozdravuju maminku!;-);-);-) bude vědět ;-)

0 0
možnosti
O

ortles

17. 7. 2010 7:38
takhle se psalo za komančů

a četlo mezi řádky.

Bezva.

Takto vás nikdo z rasizmu nenařkne.

Jen tak dál,vaše příspěvky mám ráda a těším se na každý další.

0 0
možnosti
S

snaduzdost

17. 7. 2010 6:26
Takže Cikáni, ještě jednou Vám děkuji...

Upřímné, hezké. Jak by to ale znělo, kdyby si  ti cikáni byli natrhali a autor jim viděl už jenom zadky a spolu s nimi při útěku poskakující třešněmi nadité igelitky.  Já vím, nebyl by tam ten žebrík... ale oni by si poradili. 

0 0
možnosti
V

Vikina

19. 7. 2010 20:49
Re: Takže Cikáni, ještě jednou Vám děkuji...

podřízli by strom 8-o8-o ??

0 0
možnosti
JL

l00k2

17. 7. 2010 2:00
Proč to těm diskutujícím nevysvětlíte?

Sleduji vás delší dobu a jsem přesvědčený, že jste nadaný humorista, který si zkouší nejrůznější druhy ironie a mystyfikace na nic netušících čtenářích. Oni většinou reagují na obsah vašeho článku, aniž by tušili, že to píšete s úsměvem na tváři, a že vás zajímá více forma, než obsah. Zároveň bych vám chtěl pogratulovat, protože takovým humorem se kdysi zabýval Hašek, který byl schopen udělat pro policisty přednášku (jako odborník na psy), ve které si dělal z policistů srandu tak, že to nepoznali, poznali to jen přítomní ne-policisté. Pište dál, zajímáte mě.

0 0
možnosti
LN

Lukas1000

17. 7. 2010 6:30
Re: Proč to těm diskutujícím nevysvětlíte?

Ja jsem par minut premyslel jestli mam na tento clanek reagovat. Pak jsem si precetl vasi reakci ... take sleduji autora delsi dobu. Budto je autor genialni humorista a ironik ... anebo to druhe. Jenomze on uz neguje natreti ... z cehoz mi vychazi opet jen negace.

0 0
možnosti
F

FiS95

17. 7. 2010 0:52
Lol. Ale zas tak velký pád by to nebyl.

Lidé odolnost svého těla zbytečně podceňují. Může za to hlavně přehnaná výchova a řeči typu: Neeee, zlomíš si nohu atd.

0 0
možnosti

oldiess

17. 7. 2010 0:40
Vy jste fakt milej

Jinej by pochopil, že lapkové chtěli ukrást nikoliv třešně ale dostat se pomocí žebříku do prvního patra baráku, a když jím trhli aby si ho přemístili, tak se museli pěkně vylekat. Ale zareagovali fakt pružně;-D takže už ani nebylo třeba advokáta, kterej by to taky vymyslel podobně ale stálo by to mnohem víc.

0 0
možnosti
K4

kirduk 4

17. 7. 2010 0:19
Wow !

Velice dojemné ;-D

0 0
možnosti
N

NTPT_V_EXILU

17. 7. 2010 0:04
mimochodme cvo pejsek ? už jste bly na veterině ?

0 0
možnosti
N

NTPT_V_EXILU

17. 7. 2010 0:03
Poděkování romům že kradli včas na správném místě

čeho se tady nedočkáme

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.