Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

SantaKlaun3

11. 7. 2010 16:31
.

A není pravda, že se lidi v malém podšumavském městě Vimperku bojí chodit do místního parku, poněvadž je tam černo, aby neutrpěli zdravotní či materiální újmu.

Není pravda, že v tom samém městě bují dětská prostituce, provozovaná místním etnikem, a když na to upozorňovala německá média, zametlo se to pod koberec.

Těším se na 14 dní dovolené v opravdové civilizované zemi zvané Švýcarsko.

0 0
možnosti
JTNJTN

Já to nebyl, já to nebil!

11. 7. 2010 11:41
Další z tuctových článků o cikánech.

Jenže ten svět venku není černobílý Rv:-/

0 0
možnosti
MV

Martin V

11. 7. 2010 12:04
Re: Další z tuctových článků o cikánech.

Ono je to nudné, jak se pořad všechno děje stejně, přes tu multikulti propagandu...:-/

0 0
možnosti
TJ

vioš

11. 7. 2010 11:14
ale fuj... takový nehezký článek

Také chci přidat omluvu tomu cca 15letému rasově diskriminovanému hochovi, že jsem si neuváženě dovolil dveře svého auta zamknout a on proto musel vyvinout fyzickou aktivitu a rozbít okénko. Omluvy mých sousedů dalším diskriminovaným přijdou co nevidět. :-) Jo a ještě se chci omluvit tomu diskriminovanému mladíkovi, že jsem ho vyhodil z půdy našeho domu a uvedl ho do složité situace kde jinde sehnat peníze na fet, na který ma ze zákona právo. Moje chyba.

0 0
možnosti
K

kOBLICH

11. 7. 2010 13:09
Re: ale fuj... takový nehezký článek

Doufám, že jste ho z té půdy vyhodil vikýřem...

0 0
možnosti
JJ

1888

11. 7. 2010 11:03
S Cikany bych se na tomto

miste nezabyval. Nemusim se jim omlouvat, nebot mi zatim nic neukradli. Zrejme se pohybuji v nejake spatne spolecnosti, nebot pokud si vzpominam tak ve skoro vsech pripadech, kdy jsem se citil nejak poskozen figurovali bili krestane.  I ty banany jim hnijou rychleji nez vietnamcum, nemluve o vysokych krestanskych cenach za kazdou volovinu. Krestane dokonce prodavaji totez zbozi  draz, nez asiat ve vedlejsim obchudku.  Jeste vyssi ceny sice nabizeji muslimove z blizkeho vychodu, ti ovsem predpokladaji, ze se nedate a budete smlouvat. Jako chudy obcan si neobycejne cenim socialnich davek, ktere  dostavam prostrednictvim asijskych obchodniku a nemusim se obracet na zadne navonene panaky promenujici se po mediich se svymi udajne uslechtilymi akcemi. Staci si ostatne precist co o techto sponzorech pravi bible.

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

11. 7. 2010 11:54
Re: S Cikany bych se na tomto

Kdyz se neplati dane nebo prodava falsovane zbozi tak neni umeni podbizet se nizkou cenou. Zkuste se ale podivat do budoucnosti, k cemu to asi povede a jestli to je opravdu ono.

0 0
možnosti
P

pěnice

11. 7. 2010 11:00
Asi tak se věci mají !

To, že jsou mezi cikány slušní jedinci,které musíme hledat jako jehlu v kupce sena neznamená žádnou výhru pro toto etnikum.Tito slušní se od těch ostatních sami distancují.Velmi zajímavou poznámku utrousila naše sousedka,která je cikánka,ale manžel je bílý.Uvažovala o prodeji pozemku a přišli se podívat Romové.A ona to komentovala: Ale byli slušní,já nejsem rasistka" Opravdu mi tím vyrazila dech a já jen beze slov zírala.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.