Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
/

//rossi.blog.idnes.cz/

10. 7. 2010 5:59
Mám lepší řešení

Řízená terminace používaná oktopavouky - viz. A.C. Clarke - Ráma tajemství zbavený. Velmi efektivní.

0 0
možnosti
AA

Saša

8. 7. 2010 13:32
A jaká je naděje na dožití?

U nás je to u mužů tuším 72 roků.

Představím-li si, že mám platit 70 roků do důchodového pojištění a potom z něj pouhé 2 roky TROCHU čerpat, pojímá mne nesmírný vztek.

Doporučuji také tyto tabulky: http://www.demografie.info/?cz_detail_clanku=&artclID=107

0 0
možnosti
ON

ondra.novacisko.cz

8. 7. 2010 13:35
Re: A jaká je naděje na dožití?

DŮCHODOVÉ POJIŠTĚNÍ NENÍ SPOŘENÍ!  Je to daň. To že někam platíte VÁM NEDÁVÁ NÁROK NA DŮCHOD. ZAPOMEŇTE NA TENHLE NESMYSL

 

V době, kdy Bismarck přišel s průběžným systémem se důchodu dožil každý 10. A nikomu ti nepřišlo divný. Svět se mezitím změnil a úplně zvrátil původný význam tohoto systému.

0 0
možnosti
LS(

Lobo se (z)vrací

8. 7. 2010 12:23
Atomový výbuch

Stačilo by ho omezit jen na ten Brusel:-P

0 0
možnosti
K4

kirduk 4

8. 7. 2010 12:26
Re: Atomový výbuch

Brusel si to opravdu zaslouží !

0 0
možnosti
I

Imperator.Caligula

8. 7. 2010 12:15
Ona je vůbec sranda, jak jedna polovina úředníků a politiků

by honila lidi do práce nejméně do 70, zatímco druhá vraští čelo a nejraději by dědkům a babám po šedesátce sebrala řidičák... Pro jednoho jsi junák a pro druhéhé ***urák...;-D, tedy ono to je spíše:-PRv

0 0
možnosti
ON

ondra.novacisko.cz

8. 7. 2010 12:22
Re: Ona je vůbec sranda, jak jedna polovina úředníků a politiků

Ono je vůbec srada, když Vám někdo nařizuje, kdy máte jít do důchodu. Já bych důchody zrušil, snížil daně (zrušil platbu sociálního) a podpořil maximálně soukromé spoření a osvětu (aby každý věděl, ja se má o své uložené peníze starat). Pokud si někdo naspoří na důchod už ve 40ti letech, ať jde ve 40 letech do důchodu.

0 0
možnosti
ON

ondra.novacisko.cz

8. 7. 2010 11:58
Proč všichni řešíte důchody

To ukazuje, jak je náš svět zkažený. Každý se jen těší, až nebude muset makat. Ja nevím, ale já do důchodu nepůjdu. Tenhle můj názor trvá už 10 let, co aktivně pracuju. Nedokážu si představit, že bych seděl doma s rukama založený v klíně a čekal na smrt.

Dokud mi budou ruce a  mozek sloužit, budu vždycky něco dělat. To bych se ukousal nudou. A až jednou skončím tak, že mi nezbyde nic jiného, než čekat na tu smrt, tak mě prosím zatřelte. Ať si to čekání zkrátím.

0 0
možnosti
F

fakta666

8. 7. 2010 11:57
A nebo třeba únikem ropy do moře????....

zadejte si v Google : mexický záliv osud!!

0 0
možnosti
F

FiS95

8. 7. 2010 11:56
Samozřejmě, vy chcípnete.

Ale medicína pokročila. Je pravděpodobné, že několi desítek lidí z genreace 2000 se dožije roku 2150! Ve štředověku se žilo 30-40 let. Těm by také připadal odchod do důcho du v 65 nesmyslný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.