Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Ales_Keberle

6. 7. 2010 10:50
HEZKÉ!

A já si říkal, odkud se vzala ta čtenost a ono - odtud vítr vane ;-D Snad to ti lidi nebudou brát moc vážně ačkoliv dneska jsem si na poli natrhal dobrou snídani, oběd i večeři, takže jsem v pohodě :-P

0 0
možnosti
B

Bubo

6. 7. 2010 11:11
Re: HEZKÉ!

Co jsem Ti rikal, spatna reklama, taky reklama. Budes jeste vic popularnejsi nez Rossi s Wendelove dohromady. Mozna tim, ze jsi zrusil diskuse jsi fakt udelal dobre. Nez cist urazky misto reakci na tvoje blogy i negativni, budes se moci zucastnovat diskusi a sem tam zareagovat, samozrejme slusne, ne jako tyto dve damy. Navic, tvuj prispevek byl ted fakt dobrej. Tatatatata.;-D

0 0
možnosti
W

Wendolene+

5. 7. 2010 22:39
Je tohle do souteze, nebo propagace Alese?

Prijde mi to moc prekeberlovane...;-)

0 0
možnosti
/

//rossi.blog.idnes.cz/

5. 7. 2010 21:39
Líbí se mi

ten zakompovanej Keberle. A dovoluji si nesouhlasit s nickem "zpetak", že je to inteligentní kluk. To ani náhodou.

0 0
možnosti
KJ

zpetak

5. 7. 2010 11:05
Naposledy.

Což také dokazuje i reakce slečny? Rossi pod článkem oného výživového poradce. Kluk je to inteligentní a přesně se vyjadřující. Mám dojem, že by se uživil v Kanadě.Ona ne....

0 0
možnosti
KJ

zpetak

5. 7. 2010 10:54
Malé zamyšlení.

Notabene oni tři jsou neschopni života na ostrově. Jsou vzájemně netolerantní, hádaví, "přechytračení" a našlo by se dalších přídavných jmen. Suma sumarum jsou neschopni praktického života. Pan Novotný z USA má pravdu.

PS: Ale ty jejich blogy si rád přečtu.;-)

0 0
možnosti
KJ

zpetak

5. 7. 2010 10:36
No, to by mne

zajímalo, jak si rozdělali oheň. V zapalovačích došel plyn a sirky navlhlé....

Pudy "životní" a lovecké z pravěku už přece ztratili.Jako my všichni.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS