Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

svt

2. 7. 2010 8:14
To je toho

Od 1. ledna jsem zhubnul 13 kg a to nejsem žádnej "přescent" (84,5 --> 71,5 kg). A nemusel jsem do fitka. Stačilo začít víc jíst zelenitnu, omezit požírání špeku a podobných "dobrůtek" a začít se trochu víc pohybovat (např. po schodech do 8.patra místo výtahem). A žádnou soutěž nemusím absolvovat. A víte, jak se ulevilo kloubům? Všem doporučuju.

0 0
možnosti
O

oxík

2. 7. 2010 1:10
FF

Hele, na těch stránkách je u vaší fotky uvedeno, že jste burzovní obchodník a tady vpravo máte, že jste doplňovač zboží na úseku čerstvého pečiva v Albertu. Tak jak teda ?!

0 0
možnosti
BR

Stobka

2. 7. 2010 0:03
Ta soutěž je vhodná snad jedině pro Pražáky

nebo lidi z blízkého okolí, aby mohli cvičit v těch fitcentrech. Nechápu, proč se tam někteří z těch finalistů vůbec hlásili, vždyť vůbec hubnout nepotřebovali

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.