Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

l00k2

3. 7. 2010 16:30
Jste dobrý humorista

Vaše fejetony mě baví a tentokrát jsem se i nahlas smál. Děkuji.

0 0
možnosti
PH

petrph

1. 7. 2010 7:05
už to tady bylo řečeno,

ale adekvátní (a předem avízovaný) tělesný trest může být pro vývoj dítěte lepší, než že se bude zavírat do skříně, a nebo celé prázdniny na něj kříčet jakej je debil.

Pěkně to popsal moudrý pan Kipling - když Mauglí v džungli zazlobil, dostal výprask. Ale tím to skončilo, vše odpuštěno, zapomenuto, už mu to nikdo nepřipomínal, bylo na něm, aby si z toho vzal poučení a choval se tak, aby ho další tělesný trest nečekal...A né se pak schovávat za mámu a zákony a křičet že trestat děti se nesmí...

0 0
možnosti
DH

malý david

30. 6. 2010 13:47
tady to ještě jde

dát dítěti lepanec na veřejnosti.V zahraničí by už mohly být problémy s policií.

0 0
možnosti
K4

kirduk 4

30. 6. 2010 17:00
Re: tady to ještě jde

to jeden zflákal dítě,že má velkou nohu;-D

0 0
možnosti
PD

DolevaP

30. 6. 2010 13:45
ano, správně

přesně jak píšete, není nad to, když je syn inteligentní po otci a třeba to jednou tedy též dotáhne na doplňovače pečiva v Albertu.

0 0
možnosti
UU

hryhryhry

30. 6. 2010 13:40
na endlich

no konečně  zas něco vtipnějšího po dlouhé době, už jsem se bál, že jste nám vyhořel, aže začnete psát vážně, což Vám opravdu nejde, aspoň mě to nudí.

0 0
možnosti
AH

alex hart

30. 6. 2010 13:19
No jasně!!

My, co tlučeme děti průběžně během školního roku, to nemusíme trapně dohánět až po rozdání vysvědčení. ;-D

Nebojte se, to byla jen úvaha, že přání autorově leze vyhovět různými způsoby, včetně těch velmi pochybných.   

Další úvaha je o tom, jak má dítě získat tím, že dostane kilo párků, dobré stravovací návyky. Nějak jsem to nepobral. Nemluvě již o zmiňovaném zavírání do skříně. Vo co vlastně autorovi jde? Asi jen o to, aby se ošklivé scény neodehrávaly na veřejnosti. No jo má recht, von je to docela vopruz i pro náhodné diváky. Ale doma beze svědků tam je zřejmě povoleno vše. ;-D

0 0
možnosti
AH

alex hart

30. 6. 2010 13:27
Re: No jasně!!

P.S.

Tak mi to připomíná jednu nezapomenutelnou a velice inteligentní veřejnou výzvu jedné mé bývalé sousedky, kterou vylepila na nástěnku v domě: 

"Zavírejte popelnice, vyletují z nich vosy".

.

Dlužno dodat, že ta popelnice (tedy spíše kontejner) měla i po pečlivém zavření pod víkem asi pěticentimetrovou škvíru dlouhou cca 1 metr. A to vosí hnízdo bylo samozřejmě umístěno bezpečně mimo tu "popelnici". Ale sousedka na své výzvě velmi trvala.  Řekl bych že zvolání autora blogu patří do podobné kategorie.

0 0
možnosti
RH

richardhorak

30. 6. 2010 13:17
To myslíte vážně?

Tak nevím, jestli je celý článek ironie, nebo zda to myslíte vážně. Děti nemám, ale kdybych měl, kdyby měl můj syn samé jedničky a kdybych mu v tu chvíli řekl:

"Jdeme do glóbusu pro párky za vysvědčení."

Tak bych si přál, aby mi odpověděl:

"Jsi upadl na hlavu, já tam někde budu dělat trapáka s výzem a s párkama. Ahoj, jdu ven."

0 0
možnosti
RH

richardhorak

30. 6. 2010 13:21
Re: To myslíte vážně?

Já si i sám sobě odpovím:

Přečetl jsem si nejprve O autorovi (rovnáte pečivo do regálů :-)) a pak to pod fotkou ... je mi to jasné ...

Dávám karmu ... za každou jedničku párek ... jste mě dostal ...

;-D

0 0
možnosti
JP

Dale Cooper

30. 6. 2010 13:04
Hezké

Jen dodám, že ty zarachy, zavírání do skříně, či nadávání, také nejsou právě skvělé metody. Všeho s mírou. Psychologický nátlak se následky často vyrovná tomu fyzickému. A především, pozdě bycha honit - na konci školního roku...

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.