Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UU

hryhryhry

30. 6. 2010 13:42
zdravé bio maso

já si je pochvaluji, nasbíral jsem deset přejetých ježků a děti měly pečínku;-DTo jsme se po dlouhé době zase poměli, heč

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

28. 6. 2010 13:42
To samé i terénní motorky.

Aneb jak jeden blbec na hřmotném stroji dokáže otrávit lidi a zvířata v okruhu několika kilometrů. A to nemluvím o těch, kteří se mu připletou pod kola.Rv

Chápala bych to u postižených, dva takové vozíčkáře na čtyřkolkách potkávám. Ale ten zbytek motoristů v lese má postižené leda sociální cítění a cit k přírodě.

0 0
možnosti
A

Astartoth

28. 6. 2010 11:53
volam po nasazeni helikopter

Proti ctyrkolkarum by mely byt nasazeny vrtulniky Mi-35, ktere jsou nasazovany i v afghanistanu, piloti a strelci by si aspon tak vyzkouseli a nacvicili palbu kanonem po rychle ujizdejicim malem vozidle, v horach pobliz doupat Al Kajdy jim to prijde vhod, az budou pronasledovat dodavku s kulometem na korbe jako v C&C generals.

0 0
možnosti
X

xs123

28. 6. 2010 12:00
Re: volam po nasazeni helikopter

Procvičili by se málo, poněvadž čtyřkolka není rychle ujíždějící.

0 0
možnosti
JA

pefben2

28. 6. 2010 11:39
Je to problém

Tento "sport" se ohromně rozmohl. Tito lumpové jezdí všude, působí zápach, prach  a hluk, ničí cesty.

Ale mnozí to asi obdivují. Tuhle jsem o nich napsal zde v diskusi cosi nelichotivého a cenzor mi to smazal (nebylo tam sprosté slovo). Asi ja také příznivcem takového "sportu".:-/

0 0
možnosti
X

xs123

28. 6. 2010 12:01
Re: Je to problém

Poněvadž to žádnej sport není. Sedí se na tom jako na latríně a jede to pomalu.

0 0
možnosti
X

xs123

28. 6. 2010 11:39
Tupost nejvyššího stupně

Navíc ty čtyřkoly ani pořádně nejezdí. Je to vozítko pro baču, tak původně vzniklo. Jízda pomalá, hlučná, pohodlí pro tlustoprdy. Jeden soused má kluka, a ten v pubertzě  pod okny túroval motorky. Moc rychle mu  nejezdily, jenom "řvaly". Sousedce, která měla mimino, to vadilo. Kluk už vyrostl, koupil si normální pěknou motorku na ježdění, a její muž- fotbalista, si koupil čtyřkolku. Řve mu to a moc nejezdí. Tam ovšem naděje, že dospěje, není....

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

28. 6. 2010 11:32
Zkuste...

...zalistovat v silničním zákoně, najít si něco o tom, co je to...účelová komunikace...jak vzniká...kdo ji má právo užívat...za jakých podmínek...kdo ji má právo zrušit :-) Možná se budete divit, ale bez ohledu na lesní zákon...čtyřkolky do lesa klidně mohou patřit, byť se mi to nelíbí stejně jako Vám;-D

0 0
možnosti
JH

hurkajan

28. 6. 2010 11:25
funguje telefon

na policii...půlhodinka policie jako Kobra 00 a bylo to vždy mají kameru a to se blbě vymlouváR^

0 0
možnosti
ML

m. l.

28. 6. 2010 11:12
Tak jsem se jel s pár kamarádama

projet do lesa, vzali jsme si endura a čtyřkolky. Ale co se nestalo - na kraj lesa dal nějaký blbc značku zákaz vjezdu. Chvíli jsme po ní házeli kameny, nakonec upadla. Vjezd do lesa byl volný, kdykoliv dokážeme, že jsme nemohli mít o nějakém zákazu ani tušení. A stálo to za to: představte si, po chvíli před našim oblíbeným sjezdem tam nějaký chlápek dřepěl na bobku, kolo opřené o strom a dloubal klackem do nějaké hroudy uschlého bláta, možná jakéhosi chuchvalce ze suché trávy, jehličí či šišek. Chvíli jsme na něj civěli, pak jsme se sebrali a pořádně užili ten sjezd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.