Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bubo

30. 6. 2010 14:02
Filipe

Super okomentovano,videl jsem par dilu take a posledni me doslova pobavil. Honza to pojal zgruntu, vybral si nejhezci Jarcu a doslova za pritomnosti kamer ji vyuzil, zneuzil a pohodil, jak dojemne. Byt Jarcou, tak lezu po ulici kanalama, nez na sebe nechat vlezt takovou primitivni kreaturu.Jinak Eva, to bylo super tele a Honza s tim svym zaverecnym ucesem  vcetne synatora nemeli chybu. Uz se tez tesim na dalsi radu a na tvoje okomentovani super poradu televize Prima. Mej se a pis,pis,pis.

0 0
možnosti
IH

misaviki

30. 6. 2010 13:15
?

Hledá se... jsem nesledovala, ale poslední díl sem viděla. Svářeč Honza mě dostal, něco takového bych fakt nečekala. Zjevně si chtěl jen zašu... a podívat se k moři, koneckonců to tam i řekl, že by na takovou dovolenou neměl a že byli vlastně všichni spokojení. Požádat někoho jeden den o ruku a druhý den na letišti vědět, že je to k ní moc daleko a že to tedy neklapne, to svědčí o velmi vysokém IQ dotyčného :-)  někdy si říkám, že těm lidem není hanba. První řadu jsem občas viděla a matka jedné ze soutěžících je zase v pořadu "Prostřeno". Co ty lidi táhne exhibovat v TV, často dost blbě? 

0 0
možnosti

doriana_

25. 6. 2010 13:07
Konečně mně něco rozesmálo, děkuji!!!!

R^R^R^

0 0
možnosti
PH

petrph

25. 6. 2010 7:02
vzhledem k tomu

Že veškeré náklady nese příslušná televize, tak se dá spíš očekávat, že počet těch, co se na takovou erotickou dovolenou zdarma přihlásí, aniž se by chtěli zrovna ženit , spíše stoupne:-/

0 0
možnosti
V

Vikina

25. 6. 2010 2:54
Chichi,

velmi vtipně okomentováno. Prima nejspíš ztratí polovinu diváků.

0 0
možnosti
ML

lakynom

25. 6. 2010 2:12
Pěkné

Pořad jsem nikdy neviděla, pobavila jsem se!;-D Jak vidím, raději budu jen číst tyhle blogy. Prima.

0 0
možnosti
RR

udor

25. 6. 2010 5:06
Re: Pěkné

anoR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.