Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

hendrixx

21. 6. 2010 13:33
Filipe,

máte tohle ufňukané dojímání se nad odešlými zapotřebí? Smrt je vždy smutná věc pro ty nejbližší, zároveň je to ale věc přirozená a hlavně na věky věků velmi spravedlivá. Vladimír Dlouhý byl dobrý herec a taky měl celou řadu problémů, z nichž většinu si zavinil sám. Svůj život snad tak úplně nepromarnil a navíc kdoví, jestli octnout se na té druhé straně, kde je teď on, není náhodou výhra.

0 0
možnosti
M

Mikrospánek

21. 6. 2010 13:54
Re: Filipe,

Pro mě je smutná věc, že zemře Smoljak, Dlouhý, Verecký a konec konců i ten Muk i když je osobně neznám s vyjímkou Muka. Je podle mě přirozené, když mě něčí smrt zasáhne se o to s někým podělit.To neznamená, že si neuvědomuji, že smrt je spravedlivá a přirozená součást života. Nechápu spíš lidi Vašeho typu, kteří chodí do diskuzí pod články o zemřelých osobnostech a tam bagatelizují význam zemřelých nebo autorů vzpomínkových článků o nich...:-/

0 0
možnosti
JB

hendrixx

21. 6. 2010 14:35
Re: Filipe,

Přijde mi pitomé nebo alespoň zoufale nedospělé, když někdo, kdo Mistra osobně neznal a nejspíš ho ani nikdy neviděl na divadelním jevišti, okázale sděluje světu, jak mu vyhrkly slzy a že "Petr z Arabely už kouzelným prstenem nezatočí". Do diskuse jsem napsal v naději, že to autora přivede k sebereflexi, která je pro psaní dobrého blogu nezbytná. Pokud se vám zdá, že snad bagatelizuju význam Vladimíra Dlouhého nebo Filipa Fuchse, pak neumíte číst.

0 0
možnosti
M

Mikrospánek

22. 6. 2010 22:05
Re: Filipe,

Ale ano..... umím..... já totiž hoooodně čtu :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.