Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

voloda44

17. 6. 2010 21:13
brýle

nosím již taky asi 10 let, možná ještě víc... byl jsem malý chlapec, brýle jsem nosit moc nechtěl, ale (a někteří možná neuvěří!!) jsem měl a doposud mám hodně podobnou zkušenost jako vy... žel, pokaždé když jsem si brýle nenasadil, nebo si je sundal, viděl jsem hůře. nevím čím to je a jak si to vysvětlit, ale je to tak. prosíííím, koumejte to dál!

0 0
možnosti
RS

starej pardal

15. 6. 2010 6:32
hezky

;-DR^

0 0
možnosti
5

590130

8. 6. 2010 9:46
Zjistil jsem,

že po nasazení brýlí vypadám jako inženýr. Jak vypadám bez brýlí, nevím. Co s tím?

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

8. 6. 2010 8:48
brýle nosím od roku 1979

a je fakt, že oči jsou líné,využívám horšího vidění ve městě, když nechci vidět,co je ve výlohách a kolik to stojí a pak doma, když nechci vidět prach ...;-)

0 0
možnosti
M

martin5.1-2

8. 6. 2010 8:34
Máte recht

Oči jsou takový líný a jak jim sundám brýle, tak se jim nechce koukat.

Možná vědí, co je pro mě dobré, usoudili, že s nimi by si mě někdo mohl splést s inteligetním člověkem, což bez brýlí nehrozí.:-)

0 0
možnosti
PK

dolch

8. 6. 2010 8:26
Výborná myšlenka

na vašich článcích se mi líbí, jek je skoro nikdo nechápe :-)

Já mám podobnou zkušenost. Brýle nosím přibližně stejnou dobu. Krátce po té, co jsem je dostal, jsem udělal podobný objev. Připomněl mi přísloví: "Kdo se moc ptá, moc se dozví." Obdobně totiž platí: "Kdo si vezme brýle, ten moc vidí."

Další, poměrně šokující zjištění jsem udělal při koukání na hokej v televizi. S údivem jsem zjistil, že ti nastrojení panáčci se tam honí za nějakým takovým malým černým kolečkem. Do té doby, než jsem měl brýle, jsem myslel, že se tam jen tak honí navzájem s nějakými klacky. ;-D

0 0
možnosti
S

solway

8. 6. 2010 17:00
Re: Výborná myšlenka

Autorovy blogy prý skoro nikdo nechápe . Mě  už se  rozsvítilo .  Nosím  hodinky . S  údivem jsme zjistil , že bez  nich  nevím  kolik je hodin . Myslím , že  o tom  napíšu blog .

0 0
možnosti
MP

Vrah

8. 6. 2010 8:24
Když se mi brýle rozbily, nenosil jsem je tuším 7 let.

Když jsem si po té době řekl, že zajdu na oční a zase je budu nosit, k mému potěšení jsem viděl úplně stejně jako před těmi 7 lety – žádné zhoršení se nekonalo.

Sotva jsem brýle zase začal nosit, počet dioptrií brzy poposkočil – nijak tragicky, ale přece jen se mi zrak mírně zhoršil.

Před několika lety (3 nebo 4) se opět brýle odebraly do věčných lovišť. Vzhledem k tomu, že je to stejně pořád jen něco lehce přes -2 dioptrie (na dálku), bez větších problémů funguju bez nich. Protože je nutně nepotřebuji, asi se bez nich ještě dlouho obejdu.

0 0
možnosti
JC

Jarcho

8. 6. 2010 8:23
Nemáte pravdu, autore.

Pokud jste dalekozraký a krátkozraký současně (což postihne každého krátkozrakého v stáří), tak sundání rozptylek Vám zlepší zrak na čtení a naopak odložení spojek Vám zlepší zrak, abyste došel aspoň na záchod. Takže ať už si sundáte kterékoli ze svých dvojích brýlí, zrak se Vám zlepší.

Ovšem existují lidé, kteřé se této radosti zbavují tím, že nosí bifokální skla.

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

8. 6. 2010 8:51
Re: Nemáte pravdu, autore.

jsem krátkozraká a doufám, ž enastane situace, kdy se mi začne zlepšovat zrak, jak mi slibuje očař....ale nechce;-( říct kdy....

0 0
možnosti
B

Bobrufka

8. 6. 2010 8:21
Jsem na tom podobně a nosím je o hodně déle,

jen bych chtěla podotknout, že "bez brejlí se brejle těžko hledaj" ;-D

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

8. 6. 2010 8:19
:-)

Dalo by se říci, že brýle kazí zrak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.