Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

Kavka

7. 6. 2010 9:07
Moc hezké

Včera jsem si poplakala. Je to kus mého života, ti cimrmani. Naštěstí jeho filmy, Jára Cimrman a ty hlášky nám zůstanou. Ať je mu v tom nebi líp.VV

0 0
možnosti
P

ProSlovoPuchejřSmazanáMayaMoya

6. 6. 2010 18:23
Děkuju za hezkou vzpomínku.

R^

0 0
možnosti
N

neloušek

6. 6. 2010 12:34
Hujer je tady nějaký Hujer

R^ Dávám karmu ,moc se mě to líbilo, píšete s určitou lehkostí a má to jiskru .Děkuji Vaše věrná čtenářka.:-)

0 0
možnosti
IN

chrobaktruhlik

6. 6. 2010 10:41
asi

přišel nějaký mladý a ten se nezakecal...

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

6. 6. 2010 10:30
"Radime, vejš!"

Teď si tak uvědomuju, kolik průpovídek a hlášek z jeho filmů jsme používali a používáme, aniž jsem nad tím přemýšlela, a odteď mne to asi napdane s bolestí pokaždé...

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

6. 6. 2010 10:15
Ladislav Smoljak je nenahraditelný

Dozvěděl jsem se tuto smutnou zprávu před několika minutami, v první chvíli se mi  tomu nechtělo věřit. Myslel jsem si, že se jedná o nějáký špatný pokus o humor, bohužel se o humor nejednalo.  Ladislav Smoljak byl genius humoru, ale taký obrovský Člověk. V Cimrmanech Smoljaka často alternoval Svěrák a opačně, ale v tom skutečném životě je Ladislav Smoljak nenahraditelný.

"A to já umím ještě jiné věci," říkál v Kulovém blesku. škoda, že nedokázal vyzrát i nad tou mrchou, co se nezakecá.

0 0
možnosti
BR

Stobka

6. 6. 2010 10:03
Hezké vzpomínání

R^

0 0
možnosti
PM

hanina.

6. 6. 2010 9:52
Filipe,

napsal jste to moc pěkně...

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.