Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hryhryhry

7. 6. 2010 9:12
sikyta a palyza

nejlepší (ovlivněni Jandákem) bylo když si naše děti hráli na psy, kteří se jmenovali Sikyta a Palyza (i/y nevím);-DKdyž hledím na některé bohaté představitele, do čehož počítám i různé ty Kožené apod, chápu zákaz pojídání vepřového, skutečně má geny nejpodobnější člověku. Nežijeme náhodou ve století vepřů?;-D

0 0
možnosti

pá_ja

4. 6. 2010 15:52
Tak si pane autore ujasněte

jednou ohřívání knedlíků a potom zase o vaření. Chápete rozdíl, ohřívám to, co už je nebo bylo uvařené.

A jinak jsem nějak nepochopil, o čem to je.

0 0
možnosti

fioman

4. 6. 2010 16:45
Re: Tak si pane autore ujasněte

autor reaguje na vyzvu jineho blogera asi o deset prispevku driv.a ode me ma autor,vlastne pan jandak karmu:-)R^

0 0
možnosti

Viktorie01

4. 6. 2010 13:50
A když

budou knedlíky z mikrovlnky, tak kuchař dostane přes držku?

0 0
možnosti

dolch

4. 6. 2010 13:31
Super

díky za promptní reakci. S takovou ty příští volby určitě zase vyhrajete :-)R^

0 0
možnosti

jeg

4. 6. 2010 13:23
???

Již dlouho jsem takto hloupý blog nečetl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.