Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

papaya.

27. 5. 2010 19:37
hm, nestačím se divit

balík v oranjes z Hanušovic .. to je teda buranská síla, ne proto, že je z venkova, ale proto, jak se stupidně chová. Nechápu, jak a na co mohou ty ženy žárlit ... Osobně bych se takového pořadu nikdy nezúčastnila, ale jejich věc, asi nemají jinou možnost nebo je to čiré zoufalství. Mladou kočku Evičku bych seznámila s Pražákem Honzou, oba mají sebevědomí na rozdávání a štymovali by k sobě. Nápadníco Evy ...mno, jeden či dva by možná stáli za uvážení, ale jinak bída. Nápadnice pro Honzu ?... zoufalství...tolik ženské závisti, intrik, malosti, hysterie a žárlivosti ... žádná se k němu nehodí. Přitom o něm pořád trousí, jak je namyšlený a falešný, ale dle mě není - jen ví co (koho) chce a neslevuje. Dnes se nedívám, už je konec ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.