Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

26. 5. 2010 7:38
Pro Vaši informaci : Ty Nošovice nepatří Kim Čong Illovi

takže tanky tam bude nejspíše vyrábět jihokorejský prezident I Mjonk-bak.

Ten minulý, Ro Mu-hjon, spáchal sebevraždu skokem do rokle, asi měl mindrák, že nemá 20cm podpadky jako má podle Vás Kim čong Ill.

0 0
možnosti
A

Andyon

26. 5. 2010 13:19
autor blogu píše

krátké, srozumitelné příspěvky, klade jednoduché věty...jeden by řekl, že to pochopí i blbej.

Jak je vidět, tak ne.

0 0
možnosti
G

geo.novotny

26. 5. 2010 1:46
TAK JSEM ZKLAMANY

Myslel jsem, ze tady v diskuzi najdu oslavne ody na komunisty v Severni Koreji od soudruha Kaktusaka - zaslouzileho diskutera ........... a ono nic;-D. Chlap jeden lina, to mu to zase na sekretariatu nandaji ;-D ..................

G.N.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.