Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Janulice78

25. 5. 2010 8:15
proc

jste si sporil na babicku? Jsem po ranu tak nablbla nebo to naprosto nechapu? A jeste si sporite i na strycka..........proc byste to nemel sam na sebe? Aha, protoze byste pak prispevek dostal jen jednou........asi.....mozna se mi rozsvitilo. To je nechutny.

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

25. 5. 2010 8:36
Re: proc

Aby měl o čem psát.

Já zase nechápu, na co si někteří sociálně slabší občané stěžují. Pan autor jako nezaměstnaný evidovaný úřadem práce měl úspory, které mohl takto "investovat".  To je hezké, ne?

0 0
možnosti
/

/Roman35

25. 5. 2010 8:48
Re: proc

Já to pochopil tak, že celý ten článek, respektive celý jeho blog, včrtně životopisu má být reglace. I když nejspíš pro náročného čtenáře, tu legraci nejde pochopit na první pokus. Tedy ani na druhý, na třetí..... já to po desátém vzdal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.