Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UU

hryhryhry

4. 6. 2010 10:18
karmička opět, divné, že jsem Vás nečetl dřív

nezbývá než popřát: ať to Holywood koupí (a dopsat dalších 120 stran scénáře);-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

rezjir rezjir

21. 5. 2010 16:42
Je naivní předpokládat

že v případě realizace kalouskovy žebračenky byste za vybavení bytu získal 121 tis., protože všichni všechno budou podávat, aby obšťastnili zbytnělé kalouskovo ego.  

0 0
možnosti
M

motylek_02

21. 5. 2010 16:21
hmmm

nelibilo Rv

0 0
možnosti
T

tuomas123456789

21. 5. 2010 15:58
existuje jeden film,

vcelku nový, který má podobnou poentu, ... jeho jméno tu psát nechci, protože to je megaspoiler a nechci nic kazit případným divákům. nebudu zde polemizovat nad tím, že jste jej viděl nebo ne... vcelku je to jedno. každopádně povídka to je, ale oničem. proč? protože jste vše vytrhl z kontextu a naprosto vám chybí něco, čím by postavy mohly být zajímavé. stejně můžete napsat: "už musím letět do japonska, tak papa," loučí se se mnou sára. "Vrátím se za týden." (O tři dny později) "Co je Little boy?" ptá se mě má dcera emili. "Jako malý kluk?Proč se ptáš?" Sevře se mi žaludek, když mi dcera odpovídá: "mno, že nějaký americký malý kluk teď dorazil do hirošimy" a tak můžete vymyslet spoustu dalších příběhů s podobnou tématikou. ale taková "dechberoucí" poenta nikdy ten dech nevezme, pokud k ní autor nevytvoří kvalitní, logickou a "silnou" cestu :).

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.