Filip Fuchs

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.

Filip Fuchs

Sbohem, Filípku. Sbohem, náš krásný pejsku...

Velkou náhodou objevená (pod nekonečným "nánosem" starých e-mailů) moje osobní vzpomínka z dubna 2014 na našeho jezevčíčka Filípka. Myslím, že si ji (i takto opožděně) plně zaslouží, byl to báječný pejsek...

30.1.2016 v 13:13 | Karma: 26,53 | Přečteno: 692x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Vlčák Bert zachránil svého páníčka. Sám se přitom utopil...

Předem upozorňuji všechny čtenáře s citlivější povahou a se vztahem ke zvířatům, aby tento můj článek raději nečetli. Ač od oné nešťastné události uplynul téměř měsíc, neustále se k ní ve svých vzpomínkách vracím a přemýšlím nad tím, zda musela skončit tak tragicky...

29.1.2011 v 17:28 | Karma: 17,96 | Přečteno: 1344x | Diskuse| Společnost

Filip Fuchs

Motto českých zemědělců: Zasvinit silnici je sexy!

Asi každý z vás se s tím alespoň jednou v životě setkal. Jedete si v poklidu po silnici a aniž by vás na to kdokoliv upozornil, náhle se silnice pod koly vašeho vozu promění v nevábnou blátivou břečku...

21.9.2010 v 12:01 | Karma: 19,31 | Přečteno: 1664x | Diskuse| Politika

Filip Fuchs

Kokršpaněla Kokeše policisté neochránili a už vůbec mu nepomohli!

Litoměřičtí policisté správně zadrželi opilého řidiče, ovšem naprosto neomluvitelně nechali v opilcově automobilu, po dobu jedenácti(!) hodin, umírat jeho devítiletého pejska...

27.8.2010 v 12:34 | Karma: 33,22 | Přečteno: 1989x | Diskuse| Politika

Filip Fuchs

A náš pes? Ten ať se klidně utopí!

Chápu, že v okamžiku, kdy váš dům a zahradu zaplaví voda do výšky půl metru, navíc během neskutečně krátké chvíle, myslíte hlavně na záchranu životů všech členů rodiny...

7.8.2010 v 20:27 | Karma: 28,35 | Přečteno: 2165x | Diskuse| Média

Filip Fuchs

"Babi, proč ten pán brečí...?"

Přesně takto se zeptala asi osmiletá holčička svojí babičky, když potkaly mě a dlouhosrstého jezevčíka Albiho, kterého jsem dnes vzal na procházku, protože mě o to poprosila moje babička, které Albi patří...

15.7.2010 v 21:28 | Karma: 29,74 | Přečteno: 2835x | Diskuse| Cestování

Filip Fuchs

Rybáři u Labe se chovají jako čuňata! Někteří i hůře...

Měla to být pohodová projížďka na kolech, ovšem zhruba ve své polovině se změnila v nechutnou tahanici s partou sprostých, opilých a agresivních rybářů...

14.7.2010 v 20:34 | Karma: 23,47 | Přečteno: 2262x | Diskuse| Cestování

Filip Fuchs

Na naší zahradě se usídlila rodinka ježků!

Bylo to někdy v březnu, když mě přítelkyně pověřila zodpovědným úkolem. Měl jsem přesít kompost! Zhruba dva kubíky až dva roky starého kompostu, napěchovaného v dřevěné ohradě v rohu zahrady, jsem lopatu po lopatě přesíval přes kovové síto dobrých šest (!) hodin v kuse...

7.7.2010 v 7:16 | Karma: 15,20 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Filip Fuchs

Vrahové na čtyřkolkách do lesa nepatří!

Sjížděl jsem tuto sobotu odpoledne se svými přateli poslední a zároveň nejdelší kopec na naší téměř devadesátikilometrové tradiční cyklistické trase po Vysočině a těšil se na vychlazenou kofolu v hospůdce pod kopcem...

28.6.2010 v 11:01 | Karma: 25,75 | Přečteno: 1507x | Diskuse| Cestování

Filip Fuchs

Proč se náš pejsek občas vykaká na podlahu v kuchyni?

Moje přítelkyně vlastní dva pejsky. Oba jsou to krátkosrstí jezevčíci. Jeden je hnědý a jmenuje se Filípek. Druhý je černý a jmenuje se Bertík. Zatímco Bertík je naprosto pohodový, s Filípkem jsou občas potíže...

15.6.2010 v 8:07 | Karma: 14,69 | Přečteno: 1063x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie