Výzvy kolegům blogerům

Filip Fuchs

Být opět blogerem? Skvělý pocit k nezaplacení!

Zdravím vás, vážení čtenáři. Dovolte mi, abych se s vámi podělil o svoje momentální pocity radosti a štěstí. Administrátoři a technici blog.iDNES.cz mi opět reaktivovali můj původní blog a já jim za to upřímně a ze srdce děkuji.

6.1.2016 v 13:13 | Karma článku: 20.16 | Přečteno: 715 | Diskuse

Filip Fuchs

Jenom hlupák zakáže diskuzi pod svým vlastním blogem!

Chcete vědět, co mě tady na blogu ze všeho nejvíc štve? Co mě dokáže pokaždé dokonale vytočit? Všichni z vás jste to určitě zažili již mnohokrát...

7.11.2011 v 13:42 | Karma článku: 25.43 | Přečteno: 1930 | Diskuse

Filip Fuchs

Super! iDNES.cz zatočila s diskuzními hulváty! Jen tak dál!

V posledních dnech jsme na stránkách iDNES.cz, respektive na diskuzích pod zdejšími články, byli svědky nebývalého nárůstu sprostých, nenávistných a urážlivých příspěvků ze strany řady diskutujících, kteří se povětšinou vyjadřovali k aktuální politické krizi v ČR...

18.4.2011 v 10:49 | Karma článku: 18.52 | Přečteno: 2075 | Diskuse

Filip Fuchs

Skandální přiznání mé matky: "Byla jsem komunistka!"

Musím říci, že za necelý rok svého působení na této blogovací platformě (blog.idnes.cz) jsem si odsud odnášel povětšinou příjemné a veskrze kladné pocity. Moje vkusné a na úrovni psané blogy měly až nečekaně pozitivní ohlas u drtivé většiny čtenářů a i proto jsem s mnoha svými kolegy blogery navázal pevná přátelství...

27.3.2011 v 11:27 | Karma článku: 15.44 | Přečteno: 2261 | Diskuse

Filip Fuchs

Z hulvátství některých blogerů se mi zvedá žaludek!

Hysterie, která se rozpoutala kolem posledního článku blogera, pana Roberta Pocha: "Patrikovi nechtěli ohněm vyhladit rodinu, ale Natálce ano!" mi doslova vyrazila dech. V posledních týdnech nechodím na blog již tak často, nicméně když jsem zde včera zahlédl několik blogů, jejichž nadpis obsahoval příjmení našeho kolegy blogera, pana Pocha, zpozorněl jsem...

23.3.2011 v 13:52 | Karma článku: 21.19 | Přečteno: 3361 | Diskuse

Filip Fuchs

Miluju Islám aneb Papír snese vše, že Rudolfe Havlíku?

Málokdy se mi stane, že by mě již nadpis blogu rozčílil natolik, že bych byl nucen začít počítat do deseti, abych se uklidnil a nedal tak průchod svým emocím. Občas se mi to ale přece jen přihodí. Jako právě včera, kdy jsem narazil na nadpis článku z dílny zdejšího blogera Rudolfa Havlíka...

24.2.2011 v 9:10 | Karma článku: 16.40 | Přečteno: 1844 | Diskuse

Filip Fuchs

Nezapomínejme ani na muže, znásilněné ženou, Evo Pallotto...

S velkým zájmem jsem si před okamžikem přečetl velice působivý článek zdejší blogerky Evy Pallotto: Koukej, Máňo, to je ta znásilněná!

28.1.2011 v 12:27 | Karma článku: 20.59 | Přečteno: 2574 | Diskuse

Filip Fuchs

Brutální útoky vůči blogerům musí být tvrdě trestány!

Většina z vás, blogerů a čtenářů blog.iDNES.cz, možná ani nepostřehla k jakému bezprecedentnímu a opovrženíhodnému útoku zde včera došlo. Skupinka anonymních diskutujících si za cíl svých sprostých a hulvátských urážek vybrala naš

13.1.2011 v 12:44 | Karma článku: 24.55 | Přečteno: 2942 | Diskuse

Filip Fuchs

Kolegové blogeři, pišme pravdu a nevymýšlejme si!

V posledních dnech a týdnech se zde na blogu setkáváme s řadou příspěvků, o jejichž serioznosti by se dalo s úspěchem pochybovat. Někteří z blogerů si totiž začali vymýšlet a psát nepravdy a to jen proto, aby se stali zajímavějšími...

23.9.2010 v 11:07 | Karma článku: 21.58 | Přečteno: 1594 | Diskuse

Filip Fuchs

Jiří Hrebenare, neuzavírejte své diskuze, prosím!

Bylo to jako blesk z čistého nebe. Vrátil jsem se z cyklovýletu po Vysočině a co se nedozvím. Bloger, pan Jiří Hrebenar, se rozhodl definitivně uzavřít diskuze pod svými články!

21.9.2010 v 16:48 | Karma článku: 14.58 | Přečteno: 1792 | Diskuse

Filip Fuchs

Nestojíš o názory svých čtenářů? Tak se sbal a vypadni!

Mělo to dnes být pohodové sobotní dopoledne na naší chaloupce na Vysočině. To bych ovšem nesměl kliknout na blog.iDNES.cz. Názorový střet mezi blogerem Kroupou a blogerkou Tydlitátovou mi doslova hnul žlučí...

18.9.2010 v 11:54 | Karma článku: 27.10 | Přečteno: 1655 | Diskuse

Filip Fuchs

Zapsal jsem se do dějin blogu... Ale co dál?

Moje radost z psaní blogu je ta tam. Můj článek se dostal na 13.příčku nejčtenějších článků v historii blogu a já teď mažu každý svůj nový článek za druhým. Absolutně mě totiž neuspokojuje jejich nízká čtenost...

19.7.2010 v 22:45 | Karma článku: 13.37 | Přečteno: 1389 | Diskuse

Filip Fuchs

Proč je v oblibě blogerů snižování váhy zlaté medaile Oty Zaremby?

Dalo se čekat, že na články oslavující našeho zlatého olympionika z Moskvy 1980, vzpěrače Otu Zarembu, budou reagovat tzv. potrefené husy. Vždy se v takovém případě ptám, proč tohle dělají...

18.7.2010 v 13:31 | Karma článku: 20.28 | Přečteno: 1500 | Diskuse

Filip Fuchs

Babičko vyprávěj! A hlavně skládej další úžasné písničky!

Zdejší blogerka, paní Alena Stražáková je jistě skvělá babička. My, kteří jsme neměli na babičku štěstí, ji můžeme jejím vnoučátkům jenom tiše závidět. Ovšem kromě toho, že je paní Stražáková skvělou babičkou, tak je hlavně autorkou úžasných písniček. Však posuďte sami:

5.6.2010 v 17:26 | Karma článku: 8.35 | Přečteno: 1284 | Diskuse
Počet článků 225 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3828

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.