Cikáni, Romové a já

Filip Fuchs

Výměna manželek aneb Což takhle začít konečně pracovat, pane Radku!

Tento typ blogu jsem původně ve svém novém "edičním plánu" vůbec neměl, proto vás již v jeho úvodu požádám o to, abyste po jeho případném přečtení neklikali na jeho karmu, protože kvůli karmě jsem ho doopravdy nepsal.

20.2.2016 v 13:13 | Karma článku: 41.75 | Přečteno: 3005 | Diskuse

Filip Fuchs

Tragédie na Šluknovsku: 18letý Rom zemřel na přepracovanost!

V obrovskou tragédii se počátkem listopadu změnila snaha jednoho romského mladíka ze Šluknovska, začlenit se do většinové společnosti. Mladý Rom zřejmě přecenil své fyzické síly a skonal přímo na svém pracovišti!

28.11.2011 v 14:24 | Karma článku: 43.88 | Přečteno: 7161 | Diskuse

Filip Fuchs

Rasismus na pražské poště: Agresivní důchodce sprostě urážel Romy!

Minulý týden jsem se na jedné žižkovské poště na vlastní oči setkal s projevem toho nejtvrdšího rasismu, namířeného proti našim romským spoluobčanům. Musím říci, že tak brutální verbální útok vůči Romům, jsem doposud nikdy ve svém životě nezažil...

17.10.2011 v 13:52 | Karma článku: 38.54 | Přečteno: 3756 | Diskuse

Filip Fuchs

Zázrak v Ústí nad Labem: Gejza Horváth nastupuje do zaměstnání!

Zázrak, srovnatelný snad jen se zjevením Panny Marie v Lourdech, se odehrál koncem ledna letošního roku v Ústí nad Labem. Místní občan, pan Gejza Horváth, totiž konečně našel volné pracovní místo!

13.2.2011 v 14:28 | Karma článku: 37.68 | Přečteno: 4063 | Diskuse

Filip Fuchs

Vlak dětství a (bez)naděje...

Bylo mi tehdy pět let (psal se rok 1980) a já jsem to léto jel poprvé se svým nevlastním otcem vlakem na dovolenou k Černému moři, do bulharského Burgasu...

3.8.2010 v 11:37 | Karma článku: 27.30 | Přečteno: 2377 | Diskuse

Filip Fuchs

Pane Kmeťo, já rasista nejsem. Ne a ne a ne!

Ať se propadnu do bývalého Západního Německa a ať mě rakovina sežere a země potom vyvrhne, jestli já, Filip Fuchs, jsem rasista...

30.7.2010 v 22:09 | Karma článku: 17.14 | Přečteno: 1902 | Diskuse

Filip Fuchs

Cikáni, pojďte bydlet k nám. My rasisti nejsme!

Chocenští radní se opět vyznamenali! Chtějí vyhodit na ulici těhotnou matku čtyř dětí! A to vše jen kvůli tomu, že se jedná o cikány! Já rasista nejsem, proto této cikánské rodině nabízím pomoc!

29.7.2010 v 21:16 | Karma článku: 35.54 | Přečteno: 3940 | Diskuse

Filip Fuchs

Jak mě cikáni zachránili, když jsem spadl ze žebříku

Dnes bych vám rád vyprávěl příhodu, která se mi stala minulou sobotu. Bylo krátce po poledni a já jsem se rozhodl, že otrhám třešeň na naší zahradě...

16.7.2010 v 23:36 | Karma článku: 24.84 | Přečteno: 3017 | Diskuse

Filip Fuchs

Omluva všem cikánům: "Přátelé, odpusťte mi to!"

Nevím zda za to mohou poslední příspěvky zdejší blogerky paní Aleny Stražákové nebo zda jsem prostě postupem času začal své spoluobčany cikány vnímat jinak. Ať tak či onak, tímto článkem bych se vám všem, cikáni, chtěl omluvit...

11.7.2010 v 10:45 | Karma článku: 36.75 | Přečteno: 3728 | Diskuse

Filip Fuchs

Cikáni nám pomohli se stěhováním... Zůstali jsme bez nábytku!

Zatímco zdejší blogerka, paní Alena Stražáková, měla při svém stěhování na slušné cikány štěstí, naše rodina dopadla mnohem hůře...

9.7.2010 v 0:01 | Karma článku: 29.94 | Přečteno: 3374 | Diskuse

Filip Fuchs

Cikán masturboval na veřejnosti! Jen tak dál!

Onoho masturbujcího cikána viděla dnes dopoledne na Václavském náměstí skoro polovina Prahy, o množství zahraničních turistů ani nemluvě...

6.7.2010 v 14:31 | Karma článku: 8.50 | Přečteno: 2174 | Diskuse

Filip Fuchs

Nejdříve si ověřte fakta, Františku Matějko!

"VY SVINĚ BÍLÝ, MY VÁS POBIJEME!" Tuto větu měli údajně vypustit ze svých úst naši romští spoluobčané v malebné vesničce Ředhošť...

2.6.2010 v 20:14 | Karma článku: 36.00 | Přečteno: 4238 | Diskuse
Počet článků 225 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3828

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.