"Děda estébák" a "Nemakačenko"

Filip Fuchs

Můj děda byl komunista a spolupracoval s StB. No a co!

Fascinuje mě, jak se v poslední době snáší kritika na vše, co souvisí s komunismem. "Zrušte KSČM!", "Mašíni jsou hrdinové!" a já nevím, jaké další nesmysly tito lidé vykřikují do světa.

16.8.2010 v 11:28 | Karma článku: 47.11 | Přečteno: 28381 | Diskuse

Filip Fuchs

Šokující zpověď nemakačenka, příživníka a flákače

Nedávno jsem hovořil se svým kamarádem z dětství. Pochlubil se mi, jak za pomoci svého bratra, cituji, "vyjebává" se státem, tedy vlastně s námi všemi...

12.7.2010 v 11:22 | Karma článku: 48.08 | Přečteno: 51855 | Diskuse
Počet článků 225 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3828

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.