Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hysterii kolem vakcinace vůbec nerozumím. O co vám sakra stále jde, odmítači očkování?

Přiznám se vám na rovinu a bez mučení, přestože vím, že svým postojem pobouřím nemalou část čtenářů, především z řad tzv. odmítačů očkování, že poslední dění kolem vakcinace mě bez přehánění nadzvedává ze židle. 

Zatímco pravidelný každodenní pokles počtů naočkovaných v ČR v průběhu letošního léta jsem přikládal významnému poklesu odhalených nakažených (a z něj plynoucí jakési ztráty obezřetnosti a získání falešného pocitu bezpečí), či prosté a lidsky zcela pochopitelné touze většiny dosud nenaočkovaných obyvatel užít si léta, dovolených a letní pohody bez jakýchkoliv omezení, respektive neustálých myšlenek na pandemii, potom jejich odmítavý přístup k vakcinaci v současné době, kdy se přírůstky nově odhalených nakažených pohybují až kolem 20 000 denně, kdy naše nemocnice opět začínají postupně omezovat svůj běžný režim a kdy se počty zemřelých začínají nebezpečně blížit hranici jednoho sta a více našich spoluobčanů denně, nemohu nazvat jinak, než neohleduplností k sobě a ke druhým, sobectvím, lhostejností, laxností až lajdáctvím a v neposlední řadě pochopitelně nebetyčnou hloupostí dotyčných, projevující se jejich cílenou a záměrnou ignorací všeobecného globálního pozitivního náhledu a hodnocení vakcinace z řad drtivé většiny odborné lékařské veřejnosti. 

Opět si proto musím položit výše položenou otázku: O co vám tedy sakra jde, odmítači očkování? Budu-li totiž hovořit konkrétně, tedy sám za sebe, musím jednoznačně konstatovat, že vakcína není můj pomyslný nesmiřitelný nepřítel na život a na smrt, ale naopak faktický přítel, kterého vítám a svým způsobem se na něj těším. Aktuálně mám totiž za sebou hned tři vakcíny a na tu čtvrtou již netrpělivě čekám! Jsem totiž zodpovědný, a to nejen vůči sobě, ale především vůči všem svým blízkým, na kterých mi záleží, které mám rád a kteří mají naopak rádi mě. Živě si přitom teď umím představit reakce odmítačů očkování: "Blázen, má v sobě tři vakcíny a už se těší na čtvrtou!", "Nemyslící tupá ovce, bez vlastního názoru a úsudku!", či prostě a jednoduše: "Magor!". Omyl vážení odmítači, z mé strany se naopak jedná o projev zdravého rozumu, ohleduplnosti k sobě a ke druhým, zkrátka o jediný správný přístup a postoj k vakcinaci.   

A budu ještě více konkrétnější, bez ohledu na to, zda si teď nade mnou odpírači očkování významně poklepávají na svá čela a kroutí nechápavě hlavami, nebo se mému zodpovědnému přístupu k vakcinaci posměšně pošklebují. Takže, první vakcínu jsem absolvoval před necelými šesti měsíci, jakékoliv vedlejší účinky byly přitom nulové, kromě necelých dvou dnů, následujících bezprostředně po vakcinaci, během nichž jsem byl pro jistotu v naprostém klidu a zbytečně se ničím nerozptyloval, aby mělo moje tělo a především můj imunitní systém dostatek energie právě na to, aby vakcínu bez problémů vstřebalo. Třetí den od vakcinace jsem se již plně věnoval svým běžným aktivitám a to bez jakéhokoliv sebemenšího omezení. Druhá vakcína následovala necelé dva měsíce po té první a průběh byl zcela totožný jako u té předchozí. Následující necelé dva dny klid, ať tělo věnuje takto pošetřenou energii na bezproblémové vstřebání vakcíny, od třetího dne potom již zcela standardní režim. Uběhly další necelé dva měsíce a následovala moje prozatím poslední, třetí vakcína, průběh opět bezproblémový a to až do této doby, tedy nějaké čtyři měsíce od její aplikace. Aktuálně tedy čekám, jak jsem psal již výše, na čtvrtou dávku, jakousi zajišťující, potvrzující ty tři předchozí, která mě čeka přesně za půl roku.

Jak sami vidíte, vše u mě proběhlo bez sebemenších komplikací, bez jakýchkoliv mých doprovodných nesouhlasných až hysterických výlevů a projevů, ať již doma, či na veřejnosti. Spokojený jsem já i mé nejbližší okolí, zkrátka jak se lidově říká: pohoda, klídek. Na úplný závěr proto snad již pouze dvě věty:   

Pokud vy, odpírači naší vakcinace, berete infekční hepatitidu, leptospirózu, parvovirózu, psinku, či vzteklinu na lehkou váhu, potom já vám vzkazuji jediné:

V tomto vašem nezodpovědném přístupu s vámi rozhodně nejedu, vážení! 

 

S přáním hezkého dne,

hrubosrstý jezevčík Alfons, stáří 8 měsíců a 2 týdny, Praha 6 - Dejvice 

Autor: Filip Fuchs | úterý 23.11.2021 13:13 | karma článku: 45,24 | přečteno: 15522x
  • Další články autora

Filip Fuchs

Proč si díla Milana Kundery nevážím a nikdy vážit nebudu

V souvislosti s úterním úmrtím česko-francouzského spisovatele, pana Milana Kundery, bylo napsáno již mnohé. Mě osobně nejvíce zaujaly polemiky a úvahy na téma, zda si máme, jako čtenáři jeho knih, jeho díla vážit, či nikoliv.

14.7.2023 v 13:13 | Karma: 20,84 | Přečteno: 1534x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Sobota 27. května 2073: Reportáž (z budoucnosti) z oslav 200 let kolínského gymnázia

"Vážení přátelé, milí hosté, naši bývalí studenti, je mou milou povinností přivítat vás na oslavě dvousetleté existence našeho vzdělávacího ústavu, kolínského gymnázia," započal svou uvítací řeč stávající ředitel, pan Ivo Zachař.

30.5.2023 v 13:13 | Karma: 12,77 | Přečteno: 433x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Žádné všeobecné nadšení z generála Pavla kolem sebe nepozoruji. Jde snad o mediální masáž?

Rozhodně nechci tímto svým blogem přilévat další olej do ohně, pomyslné zákopy mezi příznivci pana Babiše a příznivci pana Pavla jsou dle mého soudu již dostatečně hluboké, nicméně o jeden svůj postřeh bych se s vámi rád podělil.

20.1.2023 v 13:13 | Karma: 38,58 | Přečteno: 1855x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Pane Babiši, pozitivní kampaň je k ničemu! Buďte ke generálovi Pavlovi mnohem ostřejší!

Jak všichni jistě moc dobře víte, již dlouho před začátkem své případné prezidentské kampaně avizoval pan Babiš, že pokud se nakonec opravdu rozhodne kandidovat, udělá vše pro to, aby jeho kampaň byla za všech okolností pozitivní.

18.1.2023 v 13:13 | Karma: 27,48 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Ostatní

Filip Fuchs

Potvrzeno: 99,7 % občanů ČR věří, že v tzv. cause "Čapího hnízda" je Andrej Babiš nevinný!

Netuším jak vy, ale já osobně patřím celoživotně mezi ty, kteří dávají přednost tzv. "tvrdým datům". I proto jsem uvítal a se zájmem sdílel poslední aktuální průzkum, týkající se causy Andreje Babiše a "jeho" Čapího hnízda.

21.9.2022 v 13:13 | Karma: 27,04 | Přečteno: 1015x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.