Filip Fuchs

Paní ministryně, tohle jste tomu chlapci dělat neměla! Tohle opravdu ne...

1. 03. 2016 17:17:17
"Tak už pojeď, sakra! Všichni jsou už dávno dole! Čeká se jenom na tebe! Nehodlám tady kvůli tobě tvrdnout věčně!"

"Když já se bojím, pane učiteli! Je to šíleně prudké!"

"Ale prosím tě, nevypravuj. Všichni to už dávno sjeli a teď už čekají dole. Koukej se okamžitě zvednout!"

"Jenže já jsem červenou sjezdovku ještě v životě nejel. To není fér."

"Hele, nech si ty řeči, zvedni se z tý země, připni si tu lyži a val."

"Nejedu, pane učiteli! Všechno mě bolí! Od začátku sjezdovky jsem už pětkrát spadl!"

"Hele, můj výmysl to nebyl, to ostatně víš moc dobře, ne?"

"Vím. Ale proč už to není tak jako dřív, pane učiteli? Proč?"

"Jó, na to já jsem moc malej pán. Jaký instrukce nám přišly, takový plníme."

"Pěkně pitomý instrukce, to vám tedy řeknu!"

"Hele mladej, klídek, jo? Važ slova."

"A proč tedy už nemůžeme být rozděleni do jednotlivých družstev, podle výkonnosti? Dřív to tak každý rok bylo a fungovalo to skvěle, přece."

"Jó, co bylo, to bylo."

"Mně vždycky vyhovovalo poslední, šesté družstvo. Tam jsem byl jako ryba ve vodě. Vždyť já ty lyže vidím jenom jednou ročně, právě tady na tom našem lyžáku, pane učiteli. Sám moc dobře víte, jak jsem na tom s lyžováním bídně. A teď nás všechny dáte do jednoho společného družstva... To prostě není fér!"

"Jo jo, časy se mění, hochu. To víš, nová doba."

"Nová doba? Jakápak nová doba, pane učiteli?!"

"Doba inkluzivní, chlapče!" řekl rázně učitel a nevěřícně kroutil hlavou nad tím, jak nemotorně se jeho žák, Patrik Banga, marně snaží již poněkolikáté zvednout ze sjezdovky...

http://banga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497333

Autor: Filip Fuchs | karma: 38.08 | přečteno: 2103 ×
Poslední články autora